geen signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Berichten
204
Hallo allemaal,

ik krijg de melding "no video output" in beeld bij het opstarten van een PC.
Ik heb er reeds 4 verschillende monitoren op aangesloten maar telkens komt deze melding in beeld.
Wie weet waar aan het kan liggen ?

Mijn dank is groot.
:cool:
 
Andere videokaart al geprobeerd of heb je een andere videokaart uitgang geprobeerd? Je kan ook proberen even het stroom van je pc voor 5 min af te halen en daarna het proberen. Als dat niet werkt dat zou het mogelijk een videokaart defect zijn of ergens op je moederbord.

Hoor je wel de rest opstarten en zie jij bij het indicatie lampje van de harde schijf die knipperen alsof die op start? Zoja dan is grotendeels denk ik je videokaart defect. Controleer ook even of alle kabels wel goed zitten. Brand hij niet dan heeft je moederbord een probleem.
 
- stroom er al af gehad
- videokaart heeft maar 1 uitgang
- ik hoor alles gewoon opstarten

etc etc

dus het zal inderdaad een defecte videokaart zijn.
Ik weet wat ik moet doen.

Dank julle allen voor zo'n snelle reactie.

:(
 
Beste mensen,

ik heb er mijn eigen videokaart ingedrukt...en krijg nog steeds dezelfde melding.
RARA hoe kan dat. Stop ik de videokaart in mijn eigen pc weer terug en alles doet het wel.

:eek:
 
Had je een onboardchip? Dan zul je waarschijnlijk eerst in de bios moeten veranderen dat je de pci-e gebruikt! of de onboard uitschakelen. Anders vrees ik voor je mobo!
 
Hoe kan ik in de bios komen als ik geen beeld krijg op mijn scherm.

:confused:
 
Ai!!

Dat is een goeie:eek: Dan weet ik het ook ff niet meer! En vrees ik toch voor je mobo aangezien je niet veel anders kan!:(
 
hahaha
daar was ik al bang voor.
Ik probeer of er iemand van de ICT bij mij op het werk de gegevens van de harde schijf kan halen.

Bedankt in ieder geval.

:cool:
 
Kan je daar zo eenvoudig je IDE harddisk aansluiten en de gegevens eraf halen?
(sorry maar ik heb er niet zo veel verstand van )

:eek:
 
Ja, dmv dat apparaatje heb je dan op een andere computer een externe harde schijf erbij. Die je gewoon kunt benaderen via de verkenner.

Zo'n ding is echt een aanrader.
 
Klopt!

Ik heb hem al meerdere malen gebruikt voor bv herstel ed.:thumb:
 
Ik zag het apparaat ook bij Conrad op de site.
Deze ga ik wel bestellen.

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan met het inlezen.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan