geen sitecom fw-001 Firewire Drivers!

• Onderwerp starter Onderwerp starter BOPH3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BOPH3

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Hey beste helpmij.nl leden,

Ik heb een probleem, ik heb net een firewire kaart geinstalleerd in mijn computer, maar de mensen die de kaart verpakt (en/of geproduceerd) hebben, hebben duidelijk het licht gemist, er zit namelijk op de bijgeleverde cd's niks aan drivers...

wat een lamzakken...en verder op hen eigen site hebben ze wel degelijk drivers! maar natuurlijk alleen voor windows ME...

Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Firewire Desktop Kit van Sitecom (product code= FW-001)

Bij voorbaat dank...

Gegroet BOP

Als je naar de site gaat van sitecom en dan naar support en dan even naar drivers daar even ingeven firewire en dan het type nummer dan komt er een driver voor ME te voorschijn.

Maar dat kon ik uit jou vraag niet opmaken dat jij de driver voor xp nodig hebt.
Staat deze niet in xp zelf?

Geplaatst door BOPH3
Hey beste helpmij.nl leden,

..... hebben duidelijk het licht gemist, er zit namelijk op de bijgeleverde cd's niks aan drivers...

wat een lamzakken...en verder op hen eigen site hebben ze wel degelijk drivers! maar natuurlijk alleen voor windows ME...

Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Firewire Desktop Kit van Sitecom (product code= FW-001)

Bij voorbaat dank...

Gegroet BOP

Als je de handleiding leest die bij de kit geleverd is en ook op internet te downloaden is, zal je zien staan dat er voor XP geen driver nodig is.
Dus blijkbaar hebben ze wel ergens wat licht gezien
;)

sitecom.jpg

die stappen heb ik gevolgd @ meastro :P

maar hij doet dat niet...vet weirde grappen dit...ik baal echt want nu kan ik mijn mixer nog steeds niet aansluiten :(

En het kaartje staat wel bij de hardware genoemd. Staat er een teken voor.
Zo ja welke.

Je kunt de kaart eruit halen opnieuw opstarten alles van het kaartje verwijderen, computer uit en even daarna weer aan. Nu zou alles weg moeten zijn.
Computer uit kaartje erin en weer opstarten, daarna zou de bovenstaande uitleg van meastro weer moeten gaan werken.
Doet het kaartje dan nog niks dan zou ik er mee terug gaan naar de leverancier en een andere vragen.

:S ik heb dus letterlijk gedaan wat jij nu voorsteld...:( zonder succes....

heel erg bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan