geen sites binnenhalen op bepaalde dagdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
XP liep vast. Herstel/repareren werkte niet, dus XP over de defecte versie op C geinstalleerd. Vanaf CD-rom SP 1&2 geinstalleerd. Vermoedelijk was het probleem via Lime wire ontstaan. Nu heb ik regelmatig op bepaalde dagdelen (dit gedurende ruim een week) de onmogelijkheid om op alle sites (dus ook helpmij) te komen. De provider heeft de lijn doorgemeten en de verbinding is prima. Bestaat een "virus" die mij in de ochtenduren en ook na negen uur 's avonds mij internetten kan belemmeren?

Niet naar ik weet, maar het kan wel een router-setting zijn.
Krijg je in die tussentijden wel een ip-nummer?
En heb je op zo'n moment de modem / router al eens herstart?

Het modem regelmatig gereset. Ik heb geen router. Ook de computer regelmatig gereset. Ik gebruik fire fox en als een site is binnengehaald, komt links onderaan "klaar" te staan. Nu werkt het dus; anders hadden we geen contact. Dit kan plots ophouden. Ook dan is na het opvragen en binnenhalen van een site "klaar" zichtbaar alleen met een blanco scherm. Ook Outlook Express kan dan geen verbinding maken. Volgens mij heb ik een vast IP adres, doch eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe ik dat moet achterhalen. De verbinding blijft wel gehandhaafd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan