Geen sms ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bitfreak123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje de LG vieuwty en hij bevalt me super!!! maar sinds afgelopen donderdag kan ik opeens van 1 bepaalt nummer geen smsjes meer ontvangen. Als ze me beld dan lukt dat allemaal en als ik haar bel of sms is dat ook geen probleem maar alleen de smsjes die zij stuurt komen niet bij mij aan...

Mijn vraag is dus hoe ik daar af kan komen ik weer vollop kan smse met die gene en of andere mensen daar ook last van hebben gehad???

Grtz Bitfreak

Ja dat dacht ik dus ook... maar hoe heb nergens kunnen vinden hoe je uberhoud een nummer kan blokeren, laat staan deblokeren...

Zal je toch of bij jou provider of bij die van je kennis moeten zijn.
Vaak vragen ze dan om op te schrijven op welke dag en tijd je kennis deze sms verstuurd en vervolgens kunnen hun kijken wat er fout gaat. Ik heb hetzelfde gehad tussen T Mobile van mij en Orange van mijn vrouw. Na melding werd het opgelost.

Nou ga ik dat morgen eens proberen!!!
bedankt voor de tip.

Grtz bitfreak

sms-problemen vieuwty

kerel, ben je er nog uitgekomen? want ik heb precies hetzelfde probleem.....

heb al een tijd een vieuwty, maar na een tijd ontving ik inderdaad geen smsjes meer van sommige nummers....ben ik ermee terug naar de winkel gegaan, die hebben me zonder blikken of blozen een nieuwe gegeven, en die heeft het de eerste 2 weken weer gewoon gedaan, maar nu ontvang ik weer van diezelfde nummers de smsjes niet terwijl ik van andere nummers wel gewoon de smsjes ontvang.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan