Geen snelkoppelingen meer weg kunnen halen + computer loopt vast+ geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinuzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2006
Ik zit met een probleem. Ik zal het zo goed mogelijk vertellen..

2 Jaar geleden heeft mijn vader de XP home edition gekocht en we kwamen er dus achter dat de C schijf te klein was. ( 8 GB )

Al snel kwamen we ruimte tekort en dat merkte ik vooral toen ik mijn computerspelletjes aan het spelen was, en dat ze dan opeens afsloten en ik kreeg het bericht '' Onvoldoende visueel geheugen''

Dus wij hebben onze computer opnieuw laten partitioneren door een kennis die de ICT opleiding had gedaan,en we dachten dat het allemaal goed zou komen.

Maar we hebben nu juist meer problemen dan toen we een te kleine C schijf hadden....

Bij mijn desktop kan ik geen van de snelkoppelingen weghalen wat dan staat er '' het programma is nog in gebruik''. Terwijl ik op dat moment die programma's niet eens gebruik...

Ik kan de prullebak niet eens OPENEN , laat staan leegmaken.. want als ik dat icoontje aanklik , dan blijft de computer haken en dan zit er niks anders op dan de computer opnieuw op te starten...

En ik heb ook steeds het gevoel dat ik de muis moet BLIJVEN bewegen want anders loopt het vast. Want als ik even naar beneden ga en daarna weer naar boven, achter de computer ga,
dan is de muis vastgelopen en werkt het taakbeheer ook niet meer, en de alt optie ook niet..

Ons geluid werkt ook niet meer...

Help me alstublieft met dit probleem. :confused:
Dat zou ik erg op prijs stellen.
Alvast bedankt,

dat zijn veel problemen! kan de ict vriend het niet oplossen?

ik denk dat het niet goed geinstalleerd is ( xp) of zijn de problemen later gekomen?

spyware en dergelijke al gechekt?

anders uithuilen en opnieuw beginnen:confused:

Alles was WEL goed geinstalleerd voordat we gingen defragmenteren en we hebben volgens mij geen spyware dus ik laat hem wel weer eens langskomen om alles 1 voor 1 op te laten lossen. Maar dit is zeker weten een combinatie van geen goede audio input of codecs en niks in staat zijn om te kunnen downloaden.... En hij vraagt steeds om de beheerder van deze computer, terwijl ik 20 duizend keer ctrl+ alt+ 2 delete heb gebruikt om beheerder te worden...

|

Laatst bewerkt:
Het was opgelost ----------

Geen geluid: We dachten dat het geluid gelijk bij het moederbord zat maar dat was niet zo. Moest je opnieuw istalleren...

- Prullebak loopt vast: Dit krijgen we nog wel steeds, want deze prullebak blijkt ook contact te hebben met de E schijf, en die is beschadigd bij ons, omdat toen we de computer kochten, degene die alles installeerde, de 2e FAN ( luchtdoorstroom) niet had geinstalleerd waardoor het VEEL te warm in onze computer werd en het dus helemaal beschadigd was. ( IS NU WEL GEINSTALLEERD)

-Als je dus eenmaal op de prullebak had geklikt, gebeurde er niks voor 3 minuten, en daarna liep het vast, nogal logisch dat je dan de schuld geeft aan de plek waar je toen op dat moment was....

TIP : - ICT'ers zijn handig :D :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan