geen sound in Adobe Audition 3 met streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

molly32

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Ik wil graag met adobe audition bv geluid opnemen van internet maar dat lukt niet ,ben er al zeer lang mee bezig en geen oplossing:heb een i7 met windows professional en een realtek high definition audio controller .
heb het gevoel dat het geluid niet wordt doorgelust want wat ik ook doe er gebeurd niets....maar als ik een mp3 in adobe doe geen probleem evenzo als ik van mijn minidisc die is aangesloten op line-in werkt ook.
wat is er fout of kan mijn sound on board dat niet.
Dit is de eerste keer dat ik hier voor een oplossing ben,ken me wel een beetje uit met pc maar ben geen topper op dat gebied....wie weet er raad????ik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013 ---2.jpgik 13-02-2013 ---3.jpg

mocht er iets niet kompleet zijn,sorry dan hoor ik het wel
vriendelijke groet

stereomix ( aanvinken als default opnameapparaat) wil wel eens helpen

Jij bedoelt rechts boven onder Edit View (Default) en dan session mixing?

Jij bedoelt rechts boven onder Edit View (Default) en dan session mixing?

nee,
Rechtsklik luidspreker (rechts onderin taakbalk,opname apparaten, Tab opnemen, stereomix selecteren

Ik heb ook daar al van alles geprobeerd,lukt niet.
heb snapshots gemaakt die ik mee stuur, ps kan men ook andere mixer installeren ? ik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpgik 13-02-2013.jpg

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
vriendelijke groet

bij Tab "Aufname" doe je rechtsklik en dan alle apparaten laten zien en klik dan de stereomix aan als standaard apparaat

nu heb je alleen line in(eingang) geselecteerd

Laatst bewerkt:
Ben er uit dankzij jou ,wist niet dat er in de opname ook nog een mixer zit....als je weet hoelang ik hier mee bezig ben geweest word je niet goed.
en al veel mensen gevraagd,als ik de uren optel- wel 60 uur.
Nogmaals bedankt voor de moeite,nu kan ik rustig slapen want het liet me niet los:thumb:
PS moet ik dit nu afmelden dat het is opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan