Geen spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb sinds kort een Neovo F-15 scherm en als ik sommige spelletjes wil spelen die heel je scherm gebruiken dan krijg ik of wel een half scherm te zien of wel komt er helemaal niets op te staan. Ligt dat aan mijn scherm en zo ja is daar iets aan te doen?

Groetjes , Sandra

Wellicht dat je de resolutie moet aanpassen? Zijn er in het programma zélf nog opties t.a.v. het beeldresolutie? Gaat het om DOS-spellen? Welke Windows heb je?

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie sorry voor mijn late reactie. Wat bedoel je met " Zijn er in het programma zélf nog opties t.a.v. het beeldresolutie? " En van die resolutie aanpassen ken ik niet veel kun jij mij misschien zeggen hoe ik die resolutie juist kan zetten?

Groetjes, Sandra

Ik weet niet om wat voor spellen het gaat, maar is er in het spel niet iets van opties\instellingen ofzo? Klik met je rechter muisknop op een lege plek op het bureaublad en kies voor eigenschappen. Klik op tabblad "instellingen". Aldaar kan je de (een andere) resolutie instellen.

Via het scherm zélf kan je ook nog het een en ander uitproberen. Als het goed is zit er (aan de zijkant?) ook nog een knop waarmee je het e.e.a. kan instellen. Kwestie van wat goochelen, wie weet ...

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan