geen stabiele verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
138
Goedendag,

Ik zit met een probleempje. ik gebruik een packard bell orion a model easynote sj51.

nu heb ik wel verbinding. maar is deze zo slecht dat deze elke keer uitvalt maar toch aangeeft verbinding te hebben....:S
Vraagme af of jullie suggesties hebben die dit kan verbeteren en ik weer een stabiele verbinding zoals vroeger
 
Hoi
Kun je even wat info geven over de situatie die je nu hebt?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
windows versie?
modem/router merk en type?
dichter bij de router/modem gaat het beter?
welk kanaal zit je nu?mss ooit eens veranderd door druk verkeer op kanaal welk je nu bereikt?
Is het beveiligd net zo slecht als onbeveiligd?

dit soort info hebben we toch nodig om tot een oplossing te komen.
 
Hoever zit je van de router en hoeveel gewapend beton zit er tussen de pc en de router?
Werkt het wel goed bedraad?

Ron
 
Hoi
Kun je even wat info geven over de situatie die je nu hebt? draadloze verbinding die steeds uitvalt
Wat heb je allemaal al geprobeerd? resseten verder geen verstand van wat ik moet doen..
windows versie? vista home
modem/router merk en type? Draadloze modem van ziggo
dichter bij de router/modem gaat het beter? nee
welk kanaal zit je nu?mss ooit eens veranderd door druk verkeer op kanaal welk je nu bereikt? geen idee waar zie ik dat?
Is het beveiligd net zo slecht als onbeveiligd? hij is standaard beveiligd door een wpa2 key dacht ik die op het modem zelf staat.

Zit je wel op je eigen netwerk, of niet toevallig op een onbeveiligd van je buren ? Ja het is me eigen netwerk heb er ook last van bij xbox live.

Hij staat in de meterkast in de gang ik zit op de 1ste verdieping naast de trap dus vrij weinig eigenlijk qua beton

Sorry voor late reactie vakantietijd enzo he;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan