Geen start programma bij windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Sinds gisteren heb ik plotseling geen startprogramma meer bij windows 10.
Als ik op de windowsknop druk krijg ik het startprogramma niet.
Ik kan wel de snelkoppelingen van het bureaublad bedienen maar Windows Live en Internet kan ik niet meer activeren.
Toen ik mijn pc opstartte kreeg de mededeling dat ik mijn pc opnieuw moest opstarten, dit omdat er iets was fout gegaan en dat moest hersteld worden.
Misschien dat dit opnieuw opstarten de oorzaak is?
Wie kan me helpen?
Groetjes, Peer

Niet helemaal off topic, vandaar toch maar even deze reactie:

ongelofelijk hoeveel mensen nog problemen ondervinden met 10 terwijl het toch al bijna 8 maanden 'in de markt staat'! En veel mensen ook nog eens problemen die erg sterk op elkaar lijken, dan wel identieke problemen! Ik begin langzamerhand jaloers te worden op de handtekening van Edmoor............

Wat heb ik (zonder arrogant te willen klinken) mogelijk / kennelijk een vooruitziende blik gehad toen ik na een week of 3 Windows 10 uitproberen en van alles en nog wat tegenkwam, besloten heb om definitief terug te gaan naar 7.
Ik denk dat een heleboel mensen, waaronder ik, pas op een echt splinternieuwe machine volledig 'plezierig' gebruik kunnen gaan maken van 10.

Beste helpers,
Bedankt voor de adviezen. Ik heb er wel wat aan gehad, maar de oplossing is toch op een andere manier tot stand gekomen.
Van alles geprobeerd en uiteindelijk hebben we een andere gebruiker aangesteld en toen kwam het startscherm weer tevoorschijn.
Groetjes, Peer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan