geen streams kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

janemanes

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Hallo, sinds gister middag kan ik geen streams meer kijken van bijv. uitzending gemist, tien.tv. Wel lukt het om filmpjes van you tube te kijken.
Ik krijg bijv wel eerst reclame te zien, en daarna is het gestopt. Wie weet wat ik moet doen?

bij firefox lukt het zowiezo nooit om iets van tien.tv te zien, dus dat doe ik altijd via ie7.

Heb je soms Norton ? Zo ja , zet daarin reclame onderdrukken uit .
http://portal.omroep.nl/?nav=mbothFsHEnCwNxGbMeBE

Verder de streams van Omroep.nl doen het bij mij wel in Firefox.

Bij Talpa (tien) doet hij het bij mij ook maar alleen in IE 7 maar gaat bij de volgende stream (reclame onderbreking ) nooit verder .Antwoorden op je mails doen ze trouwens nooit.

nee, heb antivir, maar heb volgens mij ook niks veranderd of per ongeluk ergens op geklikt. Volgens mij kon ik uitzending gemist wel kijken met firefox ja, maar tien e.d. alleen met i.e. Maar sinds vrijdag ineens niets meer, heb direct-x geinstalleerd, opnieuw, mediaplayer 11 terug naar nr. 10. ik probeer van alles, maar lukt niet.
Ik heb trouwens ook spyware doctor en spy ware terminator erop staan, misschien daar iets veranderd? Maar zou niet weten waar ik moet zoeken, heb alles al afgezocht daarin.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de hulp, het werkt allemaal weer, ik heb spyware doctor verwijderd, net als spyware terminator, daarna heb ik media player 11 opnieuw geinstalleerd, en pas daarna werkte het weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan