Geen stroom uitgaande poorten

• Onderwerp starter Onderwerp starter sanma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sanma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn computer, wanneer ik hem aanzet draait alles maar alle uitgaande poorten doen het niet, ik krijg dus geen beeld, mijn optische muis brand niet en mijn toetsenbord niet.

De CD-rom speler gaat wel open en de CPU koeler draait ook gewoon.

Wanneer ik de PC aanzet branden heel even de lampjes op mijn toetsenbord maar gaan ook gelijk weer uit, mijn muis en beeldscherm gebeurt niks mee. Als ik een usb lampje in een usb poort doet brand hij ook niet het lijkt dus alsof alle poorten op mijn pc zowel aan de voorkant als achterkant geen stroom geven.

Het lijkt erop dat de voeding het gedeeltelijk heeft begeven. Waarschijnlijk de 5 Volt lijn.
Indien je een multimeter hebt: check even of je tussen de rode en de zwarte draad van de stekker aan de achterzijde van de CD speler 5 Volt hebt...

Hallo,

Ik heb geen multimeter dus heb een andere voeding besteld. Helaas is hiermee het probleem niet opgelost.

Heeft misschien iemand anders nog een idee wat dit kan zijn?

Ik heb alle componenten losgehaald en niks leverde een positief resultaat op, ik heb toen besloten een ander moederbord aan te schaffen en dit was gelijk de oplossing voor mijn probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan