geen stroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb net alle hardware overgezet in een nieuwe kast. Volgens mij heb ik het allemaal net zo aangesloten als het zat. Het lampje op het mainboard brandt, maar ik kan de PC niet opstarten. Er gebeurt helemaal niets. Waar kan dat aan liggen?

idd, gewoon je koeler eraf halen, processor eraf halen, ff je socket schoonblazen, je processor weer plaatsen, opnieuw warmtegeleidende pasta erop doen, en je koeler er weer op.

Ik had hetzelfde probleem, en mij mij hielp dit.

Warmtegeleidende pasta? Laat ik dat nu net niet in huis hebben. Mag tandpasta ook?

Achterop je pc zit ook nog een aan/uit schakelaar (niet de gewone aan/uitknop maar eentje achterop). Heb je deze per ongelukt op uit staan want dan gebeurt er ook niks. Een probleem kan in een klein hoekje zitten natuurlijk.

Werkt je nieuwe voeding wel?

toevallig het stekkertje van de aan-knop (power-on) verkeerd om? dan doet hij het ook niet, gewoon 180 graden draaien.

succes

ik ben erachter. ik had wat extra afstandsbusjes geplaatst, die ik niet had moet plaatsen. kortsluiting dus, maar niets aan de hand. busjes weggehaald en hij loopt als een trein. allen bedankt voor de (pogingen tot) hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan