Geen support voor Nod32 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

juno1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2013
Al heel veel jaren gebruik ik Nod32 ( ook op andere computers ) en ieder jaar verleng ik deze probleemloos.
Nu moest er voor de 24e augustus weer een verlenging plaatsvinden en via Spicylemon de verlenging + betaling gedaan.
Ik heb Windows XP SP3 (32bit) en na het installeren en de computer opnieuw opstarten kwam ik niet verder dan 'Windows start op'
Mail naar Spicylemon en direct reactie terug dat het spijtig was en gebruik moest maken van de Uninstaller.
Waarop ik een mail terugstuurde met het zelfbedachte vervolg welke ontbrak in de support ' na gebruik uninstaller wat dan'
Computer startte goed en probleemloos op na de uninstaller te hebben gebruikt en heb via Spicylemon de trialversie gedownload en ingevuld met mijn gegevens en wederom verliep dat soepel en snel.
Tot herstarten computer ik wederom bleef hangen in 'Windows start op'

Nu heb ik vanaf maandag tot vrijdag 4 x een mail verzonden, omdat er geen reactie komt het formulier opnieuw via de site gebruikt ( technische ondersteuning ) maar er komt geen antwoord meer retour.
Want mijn vraagstelling was 'dat het hier in huis prima werkte op de Windows 8' maar niet op de Windows XP SP3.
Of ze daar een oplossing voor hadden en als blijkt dat deze verlenging dit besturingssysteem niet ondersteund ik graag dat aankoop bedrag retour wil.

En daarom is mijn vraag of de support stopt na aankoop en problemen.
Hoe graag ik ook wil, ik kan mijn computer niet dwingen Nod32 te accepteren en de site heeft nergens info staan of geeft melding dat de verlenging niet meer voor dit systeem is.

( de computers zijn optimaal beveiligd/alle updates geïnstalleerd/geen hardware of software problemen)

Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Slordig van esset dat er geen reactie volgt op jouw probleem.
Het niet starten van windows kan je wellicht iets van informatie halen uit je logboeken, zet die dan evt. hier neer.
Wat betreft de ondersteuning van windowsversies werkt deze nog steeds onder windows xp.
Citaat van de website van esset;
Systeemvereisten

Ondersteunde processoren: Intel of AMD x86/x64
Besturingssystemen: Microsoft Windows 7 (32- en 64-bit edities), Microsoft Windows Vista (32- en 64-bit edities), Microsoft Windows XP (32- en 64-bit edities), Microsoft Windows 2000
Geheugen: 44 MB
Disk Ruimte (download): 28 MB
Disk Ruimte (installatie): 35 MB

Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Dank je :) , het is meer welkom terug maar kon niet meer inloggen op mijn juno account dus daarom een nieuwe.
Vind ik ook niet netjes van Eset, zeker omdat ik vanaf de beginperiode al klant ben en altijd iedereen via de fora's stimuleer tot deze aanschaf.
Een dag ervoor nog voor de Windows 8 de aanschaf gedaan en zou na deze het ook nog kopen voor een ander systeem................maar op deze manier verlies je klanten plus dat ik dan ook niets positiefs kan uitdragen over support.
De logboeken had ik al ingekeken maar was niets terug te vinden, misschien omdat bij 'windows start op' het bleef hangen en er nog niet voldoende gegevens worden weggeschreven.

Dat is jammer idd van die logboeken.
Wat betreft je helpmijaccount had je een mailtje kunnen wagen naar beheer.
Van hen krijg je op zeket antwoord.:d

Ik denk nog, hé ik krijg een mail van Spicylemon
Maar daar zat ik niet op te wachten :confused: wel op een reactie van de mailwisseling.
Beste klant,
Bedankt voor je bestelling bij SpicyLemon. De factuur van jouw bestelling is als bijlage toegevoegd.
Mocht je vragen hebben over de factuur, dan kun je deze sturen naar admin@spicylemon.nl.
Wij wensen je een veilige digitale omgeving toe!

Ik had 'wachtwoord vergeten' aangeklikt en kreeg een melding dat het mailadres niet klopte.
Dat is juist want heb een jaar geleden dat adres opgeheven en had gehoopt dat het naar het nieuwe ingevulde mailadres verzonden zou worden.
Dat lukte niet, vandaar een nieuwe naam ofwel een 1 er achter geplaatst :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan