geen surfen mogelijk tijdens downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapie

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
140
Ik weet niet in welke rubriek deze vraag precies thuishoort, dus heb ik hem hier neergezet:

Zoals zovelen heb ik een downloadprogramma, Bittorrent. dit werkt allemaal prima, maar ik zit met het volgende probleem: zo snel ik ga downloaden, is surfen op het net onmogelijk, ongeacht de ingestelde snelheid. ik vroeg me af of dit probleem bij meer mensen bekend is en wat ik hiertegen kan doen. het is namelijk echt heel erg vermoeiend als je tijdens het downloaden iets wil opzoeken of iets dergelijks.

graag reacties!
 
wat gebeurd er precies?
pagina's laden niet? browser start niet op?
wat is download snelheid van je internet en van je torrents en wat zijn de specs van je pc?

Byee VRC
 
Is een bekend probleem. Als ik download gebeurd hetzelfde en is er meer gedult nodig voor je een pagina geladen ziet of iets in die geest. Komt simpelweg omdat je download programma de bandbreedte inpikt.

Je zou kunnen proberen of je het aantal kb's waarmee je download wat lager kan zetten om te zien of het dan beter word.

Feit blijft echter dat dit niet geheel te verhelpen is. Alleen door tijdens het een het ander niet te doen.
 
wat gebeurd er precies?
pagina's laden niet? browser start niet op?
wat is download snelheid van je internet en van je torrents en wat zijn de specs van je pc?

Byee VRC


zo snel bittorrent aanstaat gaat het downloaden op volle snelheid (1.8mb/s, max) maar internet weigert volledig. webpagina's worden niet geladen. ook wanneer er geen downloads bezig zijn (dus wanneer het programma alleen aanstaat zonder download/uploadverkeer) zit ik met hetzelfde probleem. het lijkt net alsof er een 'prop' in de afvoer zit waardoor er niets meer doorheen komt...

welke specs wil je weten?
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals, de bandbreedte gaat richting het programma!

Ik gebruik utorrent, dan gebeurd het ook, maar pagina's laden wel. Al duurt het idnerdaad langer.
 
ok ok.

wel bijzonder want ik heb voorheen nooit problemen gehad met dit verschijnsel. kennissen hebben ook nergens last van. dat is dan ook de reden dat ik naar een oplossing opzoek was.
 
Hhmm, lijkt mij eerlijk gezegt stug, tijdens downloaden is internet een stuk trager. Ook is deze trager als ik niet download en wel utorrent open heb.

Het helemaal niet laden heb ik geen last van en dat zou wellicht een andere oorzaak kunenn hebben. Maar probeer anders eens een ander torrent programma.
 
Hhmm, lijkt mij eerlijk gezegt stug, tijdens downloaden is internet een stuk trager. Ook is deze trager als ik niet download en wel utorrent open heb.

Het helemaal niet laden heb ik geen last van en dat zou wellicht een andere oorzaak kunenn hebben. Maar probeer anders eens een ander torrent programma.

ik heb er al diverse geprobeerd, ik ben maar gestopt met telkens een andere proberen;) ik zal hier maar mee moeten leven...
 
Ik gebruik zelf ook utorrent.
en helemaal geen problemen. momenteel ... ff kijke....
1.3 MB /sec download en 100 KB / sec upload en ik tik nog allemaal berichten hier bij helpmij, ben een online spel aan het spelen en aan het surfen en werkt allemaal prima.
Het is wel zo dat als je download je bandbreedte verspreid maar je zou opzich nog wel gwn moeten kunnen surfen.

Probeer dit. uninstalleer utorrent > scan en verwijder registersleutels > doe antivirus update > antispyware update > pc herstarten > pc scannen op virus > pc scannen op antispyware > utorrent herinstalleren > limiet op download en uploaden ;).

Byee VRC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan