geen systeemherstel meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Hallo,

Ik wilde een systeemherstelpunt terugzetten, maar dat doet de PC niet. Ik heb WinXP pro. Wanneer ik een herstelpunt kies, dan start deze wel met terugzetten en de PC wordt vervolgens opnieuw opgestart. Maar wanneer ik dan weer in Windows kom, krijg ik de melding dat er niks is teruggezet. Andere herstelpunten geven hetzelfde resultaat.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Gr. Miles

Geplaatst door miles
Hallo,

Ik wilde een systeemherstelpunt terugzetten, maar dat doet de PC niet. Ik heb WinXP pro. Wanneer ik een herstelpunt kies, dan start deze wel met terugzetten en de PC wordt vervolgens opnieuw opgestart. Maar wanneer ik dan weer in Windows kom, krijg ik de melding dat er niks is teruggezet. Andere herstelpunten geven hetzelfde resultaat.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Gr. Miles

Je hebt vast en zeker een cleaner gebruikt, bv washandgo of diskcleaner, deze halen ook de backup's van windows systeemherstel weg, mits je dit selecteerd teminste. Wees voorzichtig met cleaners, het werkt goed maar soms heb je bestanden nodig die cleaners weggooien.

Eigen ervaring, gebruikte een aantal dvd programma's door elkaar, ging mis, systeemherstel gebruikt en dat werkte perfect. Eigenwijs als ik was natuurlijk alles weer opnieuw installeren maar ging mis, dacht van laat ik oude registerbestanden verwijderen met wasandgo, gebruikte alle schoonmaakopties, hliep niet maar hierna had systeemherstel geen effect terwijl het daarvoor wel goed werkte. Niet gelezen maar persoonlijke ervaring.

WashAndGo ken ik alleen van naam.
Diskcleaner gebruik ik zelf, maar heb daar geen slechte ervaringen mee.

Ik had het met Washandgo maar met Diskcleaner had ik na een schoonmaakactie dat Norton auto-protect niet meer in te schakelen was, het kan toeval zijn maar ik ben wat voorzichtiger geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan