Geen taakbalk of iconen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Na een viruscontrole over mijn systeem te hebben uitgevoerd kwamen er een aantal te voorschijn. Deze konden niet gerepareerd worden maar wel gecarantaid ofzo iets. Na dit gedaan te hebben kreeg ik de foutmelding dat ibm0001.exe niet meer gestart kon worden. Pc deed het verder goed, naast die foutmelding dan. Toen heb ik het bestand verwijdert en de code in het register verandert. Nu is het probleem dat als windows start er geen taakbalk of pictogrammen meer komen. Dit http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t30260.html heb ik gevolgd (laatste reactie op die site) en nu ik met het probleem. Iemand een idee. Trugzetten van bestanden heb ik al gedaan ook de register naam weer terugveranderd.

Ga eens naar je Taakbeheer.

- ctrl+alt+del
- Taakbeheer
- Processen
- Daar "Explorer.exe" stoppen (die start vanzelf opnieuw op)

Is het misschien zo dat je taakbalk helemaal naar beneden is geschoven, dat je onderin je scherm een cursor met een pijltje naar boven en een pijltje naar beneden krijgt?
Of staat je taakbalk misschien aan één van de zijkanten of bovenkant?

Helaas explorer word helemaal niet opgestart bij mij (staat niet in de lijst in ieder geval). En als ik een nieuwe taak doe en intyp explorer.exe word Mijn documenten geopend....

Probleem is inmiddels opgelost. De waarde in het register maar verandert in explorer.exe en voila hij doet het weer. Bedank nog voor de hulp

Ik Heb Een Probleem Met Pc - Hp

hallo ik heb een groot probleem !!

als ik me aanmeld komt er alleen de achtergrond. GEEN start-balk geen iconen
Ik doe crtl-alt-del -> nieuwe taak- en typ explorer.exe komt er een vak met : ga naar start klik op uitvoeren en dat ik dan daar explorer.exe moet ik tikken. maar dat kan niet want ik heb geen startknop/balk.
Kan iemand me mailen/helpen aub??? hakan_19_1993@hotmail.com
PS. ik heb geen windows Xp cd om het te gaan resetten

alvast bedankt.

Greetzz Hakan

Laatst bewerkt:
een topic van 2006......en dan ook nog jou probleem in een ander zijn topic zetten.....
nee dat willen we bij Helpmij.nl niet.
daarom...een slotje.
dus plaats je vraag zelf even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan