Geen taakbeheer?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheRsNolifer

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Hallo,

Ik speel vaak spellen op m'n computer maar elke keer dat ik eentje wil afsluiten moet ik me afmelden, En heb geen taakbeheer?:confused:

dwcdoj.jpg

Iemand een ideetje?

Alvast bedankt,
TheRsNolifer

Eerst maar eens wat tests gaan doen op virussen/spyware/trojans etc., want ik vermoed dat die (via de registry) Taakbeheer hebben uitgeschakeld.

hier instructies daaromtrent.

Gegeven dat je (naar mijn mening) zo geprikkeld reageert op de vraag van Haaren01 geeft mij het idee dat je (o.a.) illegale (spellen-)software gebruikt. Indien dat klopt, dan loop je extra risico op virussen/spyware/trojans.

Succes,

Tijs.

'' Mogelijke oplossing
Ga naar Start > Configuratiescherm > Systeem > Hardware > Apparaatbeheer > Beeld > Toon verborgen apparaten ''

Ik vind systeem niet?

Apparaatbeheer en de apparaten die in Apparaatbeheer getoond worden hebben niets met je probleem te maken. Het gaat per slot over software (Taakbeheer) niet om hardware.

Overigens kun je Apparaatbeheer op meerdere manieren starten. In XP bijv. via Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc

Ik raad je aan om niet een vraag hier op het forum te zetten, dan toch 'van ergens anders' instructies te gaan uitvoeren en daarna in het Helpmij forum gaan vragen waarom die instructies 'van ergens anders' niet werken.

Succes,

Tijs.

'' Mogelijke oplossing
Ga naar Start > Configuratiescherm > Systeem > Hardware > Apparaatbeheer > Beeld > Toon verborgen apparaten

zoek dan in de "apparaten die niet plug en play" zijn naar “TDSSserv.sys”
rechtermuisknop en klik op "Uitschakelen" en herstart.

DEINSTALLEER het apparaat NIET (bij de herstart installeert hij zich zelf dan weer) ''

Tdssserv.sys?

Ga gewoon met MBAM en SAS aan de slag, dat is toch duidelijk het eerste deel van de instructie.

Dat verhaal van Ellassar geldt alleen als je (toevallig) met GO.GOOGLE.COM Malware te maken hebt, maar hoe kom je erbij dat dat het geval is op jouw computer?

Tijs.

Nog 1x, en dan trek ik mijn handen van je vraag af: De reden dat Taakbeheer is uitgeschakeld ligt hoogstwaarschijnlijk aan malware.
Als je pc malware-vrij is, en Taakbeheer werkt dan nog niet, dan pas kunnen we (via ingrepen in de registry) Taakbeheer weer zinvol gaan aanzetten. Zolang er nog wél malware op je pc zou staan, dan kan Taakbeheer namelijk altijd weer worden uitgeschakeld door die malware(!)

Ik gaf je een link waar precies staat hoe je je pc kunt scannen op malware en die kunt verwijderen als er wat gevonden wordt. Gebruik die instructie.

[Als je vindt dat de gegeven instructies, zoals aangegeven hier op het forum, genegeerd kunnen worden, stel dan geen vraag op het forum(!)]

Tijs.

Als eerst...Welkom op dit forum, je bent een nieuwe lid zo te zien.

Ten tweede, inderdaad zou je eerst je pc vrij moeten maken van eventuele schadelijke software/malware/spyware noem het maar op. Dus advies volgen van Tijs kan geen kwaad.

Ten derde, als je niet wilt mee werken aan het eventueel verwijderen van eventuele "ellende" op je pc die er voor kunnen zorgen dat taakbeheer uitgeschakeld raakt, kun je hier lezen hoe je taakbeheer in je register weer in of uitschakelt.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan