Geen teken van netwerk na aansluiten kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilcoow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
netwerk zolder.pngHallo,
Ik heb net een pc aangesloten en de netwerkkabel erin gedaan. Het probleem is alleen dat er helemaal niets gebeurd als ik deze erin heb gedaan. Op de router brand het lampje van deze poort ook niet, terwijl de andere computers in huis het wel gewoon doen. Ik heb het al meerdere keren proberen op te lossen door de router en modem uit en aan te zetten, maar er gebeurd gewoon niks.
Ik heb een printscreen gemaakt van ipconfig/all.
Is er iemand die kan zien wat het probleem is?
Alvast bedankt!

Wat ik eigenlijk bedoel is dit, neem je pc mee naar de router en sluit daar een kabeltje aan en kijk of hij het dan wél doet. Is dat het geval dan is er iets mis met je kabel die naar boven loopt. Heb je de stekkertjes zelf aan de kabel vastgemaakt of heb je 'm kant en klaar gekocht?

Wat ik eigenlijk bedoel is dit, neem je pc mee naar de router en sluit daar een kabeltje aan en kijk of hij het dan wél doet. Is dat het geval dan is er iets mis met je kabel die naar boven loopt. Heb je de stekkertjes zelf aan de kabel vastgemaakt of heb je 'm kant en klaar gekocht?

Ik zal het eens proberen ;). De stekkertjes zijn aangesloten door een bedrijf dat tevens de kabels naar zolder heeft getrokken. Dus ze zijn niet kant en klaar.

Ik zal het eens proberen ;). De stekkertjes zijn aangesloten door een bedrijf dat tevens de kabels naar zolder heeft getrokken. Dus ze zijn niet kant en klaar.

Ik heb het geprobeerd, en dan heb ik wel verbinding. Ben ik lekker klaar mee. Of die kabel is kapot, of een van die stekkertjes. Ik hoop het laatste maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan