geen tekst in mail met bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterBu

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
7
Als ik een mailbericht ontvang waar bijlagen aan zijn toegevoegd, is de in het bericht zelf opgenomen tekst weggevallen c.q. onzichtbaar.
Tekst in mails zonder bijlagen is wel zichtbaar.
Ik gebruik Outlook 2007.
In een andere account met precies dezelfde instellingen doet dit probleem zich niet voor.
 
Al een nieuw profiel in Outlook gemaakt met de huidige account credentials? (puur even een test profiel)

PS topic verplaatst naar de Outlook sectie.
 
Bedankt voor de reactie.
Een nieuw profiel geeft hetzelfde probleem.
Kan het het iets te maken hebben met de (instellingen bij de) afzender?
 
oplossing?

Kunt u hier uitleggen hoe het opgelost is want ik heb het zelfde probleem.

Bij voorbaat dank.:rolleyes:
 
Mails met bijlagen zonder tekst

Dag Paardjerijden,

Opgelost is een groot woord. Dat veronderstelt dat oorzaak en oplossong echt bekend zijn en dat zijn ze helaas niet.
Voor ik met outlook 2007 werkte, was er een andere virus- en e-mailscanner actief dan die waarmee ik nu werk: AVG free edition.
Dus dacht ik dat dit er iets mee te maken zou kunnen hebben. Vooral omdat dat AVG zelf iets aan de tekst toevoegd: "gescand door...enz."
Ik heb die laatste functie nu uitgeschakeld, zodat de mails wel worden gescand, maar dat niet in elk maitlje zelf wordt "afgedrukt".
Tot nu toe gaat het goed.
Ik hoop dat u hier iets aan heeft.
 
Hartelijk dank voor uw antwoord, ik heb inderdaad AVG Free na aanleiding van uw oplossing die functie uitgeschakeld en eureka! Super, was er al een tijdje mee aan het modderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan