geen tekst wel afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kan geen tekst afprinten ik heb het geprobeerd met Word, abiword en ook met kladblok en wordpad.
Wel kan ik een afbeelding uitprinten met het programma Ulead Express (dat is programma waarmee je afbeeldingen mee kunt bewerken en kunt uitprinten)
Wie kan mij hiermee helpen?
Mijn printer is een HP Photosart c3180

Groetjes, Sandra

Wat gebeurt er als je een tekst document wil printen?
Krijg je een melding?

Ik krijg helemaal geen melding, ik krijg zelfs het voorbeeld te zien met de afdruktaak en daar staat heel de tekst wel op.
Ik heb juist ook geprobeerd om via hotmail iets te printen en dat ging ook zonder problemen.
Ik snap er niets meer van.:confused:

Heeft hij het wel altijd gedaan?
Al eens opnieuw de installatie gedaan na het eerst verwijderd te hebben?

Ik had een paar weken geleden ook al is problemen wanneer ik iets met Word wou afprinten en daarom had ik Abiword gedownload en daarmee iets afgeprint en dat lukte toen wel en een beetje later werkte Word ook terug normaal tot op vandaag maar nu is het ook met Abiword!
Toch een nieuwe installatie uitvoeren denk je?

Ik heb de installatie opnieuw geinstalleerd nadat ik alles van de printer verwijderd had via configuratiescherm - software.
Als ik nu de driver opnieuw wil installeren dan komt er een scherm tevoorschijn om te installeren en als ik dan op installeren klik dan komt er een schermpje tevoorschijn met de vooruitgang van het installatieproces en staat er op "bezig met het controleren van hardware en dat gaat eventjes goed en dan stopt het opeens en doet niets meer.
Ik heb alle instructies gevolgd die in het boekje vd handleiding staan van mijn printer alsook via de site van HP ik heb zelfs de driver van daaruit gedownload en toen ik die download wilde installeren vroeg hij weer naar de driver van de printer.
Ik weet het dus nu ook niet meer... ik denk morgen een andere printer gaan kopen

Als ik naar apparaatbeheer ga dan staat er bij "overige apparaten" een geel vraagteken en juist daaronder staat een geel vraagteken met daarbovenop nog een geel uitroepteken met dit ernaast : Photosmart c3100 series
Weet iemand wat ik nu nog kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan