Geen tekstvak-weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Berichten
1
Hallo mensen,

Ik ben bezig met een website in frontpage 2003.
Maar als ik in sommige pagina's tekstvakken en/of plaatjes plaats, worden deze niet zichtbaar in 'prieview' en als ik de site op het web publiceer ook niet.

Weet iemand wat ik kan doen?

Dankjewel!!
 
hey,
Kun je deze site hier op zetten, dan kan ik eens zien wat je kan doen.
Bij mij heb ik deze tekst: "<textarea name="bericht" cols="50" rows="10" tabindex="1"></textarea>".

Mvg Sander338
 
Tja, dat was mijn vraag een jaar geleden dus ook al, en sindsdien niets meer gehoord of gezien.
Ik vrees dat we als behulpzame helpers geen kans krijgen om behulpzaam te helpen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sander338,
Ah, ik had even niet begrepen dat je een soortgelijke vraag had.
Maar dan is mijn antwoord dezelfde vraag: heb je een link naar een (test)pagina die niet doet wat jij wilt? En wat uitleg over wat je wel wilt dat er gebeurt?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hallo,
Deze heb ik zeker, maar de vraag is dat ik bij frontpage 2003 een formulier heb gemaakt, maar de knop verzenden werkt niet.
Kun jij misschien helpen?

Mvg Sander
Hier is de site die ik gemaakt heb:
 

Bijlagen

  • verloren-gevonden.txt
    1,7 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Aha, dat is dus een beetje een andere vraag: het formulier met invulvakje wordt wel getoond op je pagina op de server, maar de bediening van je formulier werkt niet.

Ik heb helaas geen ervaring met het werkend krijgen van Frontpage-formulieren, dus ik hoop dat iemand anders dit kan vertellen.
Wat ik wel weet, is dat (als de code van het formulier op de pagina goed is) er in elk geval zogenaamde "Frontpage extensies" op de server moeten staan, om het te laten werken. D.w.z. dat moet dan in je hosting-pakket bij je provider zitten. Zit dat er ook in?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hallo,
Ik weet dat niet, hoe doe je dat dan en hoe zie je dit?
Ik heb dit ook in Kompozer gemaakt en dat werkt ook niet, allee tot zover ik geprobeert heb. Weet je misschien hoe je dat in Kompozer doet?

Mvg Sander
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sander, als je het mail-form met Kompozer hebt gemaakt, zal het waarschijnlijk met php moeten gaan (dat op de server aanwezig moet zijn), dat dan voor de afhandeling kan zorgen.
Ook daar heb ik geen ervaring mee. :eek:

Mocht er hier niet iemand (hallo iemand!) langskomen die een direct antwoord kan geven ...

... dan kan je eens in helpmij zoeken naar de antwoorden bij mensen die eenzelfde soort vraag stelden:
Kom je er met deze 1600 stuks niet uit, dan kan je denk ik je vraag beter stellen bij het onderwerp php in dit forum, want mail-afhandeling heeft daar meer mee te maken dan met Frontpage/Kompozer of een andere webeditor.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan