Ik hoef helemaal niet voorzichtig te zijn met aannames want iedere Nederlander neemt zo maar dingen aan. Ik geef je een voorbeeld, iedereen neemt aan dat iedere Nederlander telefoon heeft. Ik bel je wel, bel me maar, u kunt telefonisch contact opnemen.... Hoe vaak wordt je in een brief, website, bij instanties niet verzocht om een telefoonnummer in te vullen, vaak ook nog een verplicht veld. Is dit dan geen aanname? Voor mij net zo kwetsend als mogelijk voor jou mijn aanname. Maar wil je er geen onderdelen uit isoleren en eens reageren op de inhoud. Weet jij dan de oorzaak? Kijk eens, ik doe ook maar mijn best. Ik heb de OPTA geschreven, DigiD (blijft zeuren om een telefoonnummer), Consuwijzer. Ik heb een Tweede Kamerlid geschreven. Ik ben van mening dat iedere Nederlander recht heeft op een gratis telefoonnummer, anders moeten de overheid en instanties je ook niet lastig vallen met allerlei andere nummers of constant vragen om je telefoonnummer op te geven. Als we met z'n allen onze mening kenbaar maken staan we veel sterker.