suuus
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2005
- Berichten
- 315
Heb sinds kort een ADSL abonnement van KPN via speedlinq en heb nu het volgende probleem.
Tijdens het installeren van internet via de installatie schijf kreeg ik bij de wizzard om het modem te configureren de volgende foutmeldding :' qt-mt332dll bestand is niet aanwezig' .
Zie het bestand wel op de schijf staan met windows verkenner. Heb toen gekeken wat er op de schijf allemaal stond en heb toen alle install proggies die op de cd-rom staan geprobeert en ja kreeg internet.
Kreeg vandaag de brief van speedlinq met de codes om ook te gaan bellen dus weer de installatie schijf in de computer gedaan om het modem te configureren voor het bellen en kreeg weer die foutmelding.
Bij een begleidende brief van speedlinq staat als het je niet lukt via de installatie schijf het modem te configuren voor het bellen /internetten , open dan de map speedtouch op de cd-rom en open dan bestand 'stinstall5'.
Heb dit bestand geopend maar kan nog steeds niet bellen,wel internetten.
Heb van speedlinq ook al een nieuwe installatie cd-rom gekregen toen ik de eerste keer problemen kreeg.
Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem te kunnen oplossen?
Ga zo met mobieltje ook de helpdesk bellen.
Ps het is een speedtouch modem 706.
Alvast bedankt
Tijdens het installeren van internet via de installatie schijf kreeg ik bij de wizzard om het modem te configureren de volgende foutmeldding :' qt-mt332dll bestand is niet aanwezig' .
Zie het bestand wel op de schijf staan met windows verkenner. Heb toen gekeken wat er op de schijf allemaal stond en heb toen alle install proggies die op de cd-rom staan geprobeert en ja kreeg internet.
Kreeg vandaag de brief van speedlinq met de codes om ook te gaan bellen dus weer de installatie schijf in de computer gedaan om het modem te configureren voor het bellen en kreeg weer die foutmelding.
Bij een begleidende brief van speedlinq staat als het je niet lukt via de installatie schijf het modem te configuren voor het bellen /internetten , open dan de map speedtouch op de cd-rom en open dan bestand 'stinstall5'.
Heb dit bestand geopend maar kan nog steeds niet bellen,wel internetten.
Heb van speedlinq ook al een nieuwe installatie cd-rom gekregen toen ik de eerste keer problemen kreeg.
Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem te kunnen oplossen?
Ga zo met mobieltje ook de helpdesk bellen.
Ps het is een speedtouch modem 706.
Alvast bedankt
