geen telefoonverbinding via speedtouch 706

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb sinds kort een ADSL abonnement van KPN via speedlinq en heb nu het volgende probleem.
Tijdens het installeren van internet via de installatie schijf kreeg ik bij de wizzard om het modem te configureren de volgende foutmeldding :' qt-mt332dll bestand is niet aanwezig' .
Zie het bestand wel op de schijf staan met windows verkenner. Heb toen gekeken wat er op de schijf allemaal stond en heb toen alle install proggies die op de cd-rom staan geprobeert en ja kreeg internet.
Kreeg vandaag de brief van speedlinq met de codes om ook te gaan bellen dus weer de installatie schijf in de computer gedaan om het modem te configureren voor het bellen en kreeg weer die foutmelding.
Bij een begleidende brief van speedlinq staat als het je niet lukt via de installatie schijf het modem te configuren voor het bellen /internetten , open dan de map speedtouch op de cd-rom en open dan bestand 'stinstall5'.
Heb dit bestand geopend maar kan nog steeds niet bellen,wel internetten.
Heb van speedlinq ook al een nieuwe installatie cd-rom gekregen toen ik de eerste keer problemen kreeg.
Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem te kunnen oplossen?
Ga zo met mobieltje ook de helpdesk bellen.
Ps het is een speedtouch modem 706.
Alvast bedankt:D

ik zal paul-rt deze post laten zien.
ik weet dat hij ook speedling heeft.
misschien kan hij jou helpen.

alvast bedankt

Alvast bedankt puppie en ik ga ook weer verder kijken wat ik kan doen want mobiel bellen kost me heleboel centjes.:(

Ikkuh? :shocked: Nope.
Ik heb Solcon Adsl + voip.
Nooit speedling gehad.

puppie?????????

Oeps ben dus nog niet verder want Paul-RT heeft nooit speedlinq gehad:confused:

Is er dan een manier om die qt-mt332dll bestand te openen zodat de installatie cd-rom wel werkt?

En als je die cd nu eens naar je Harddisk kopieert en vanuit daar een poging onderneemt??

Hoi puppie,heb de cd gekopieert naar mijn harddisk maar krijg nog steeds die foutmelding.
Bij die foutmelding komt ook de melding dat het probleem eventueel kan worden opgelost met het opnieuw installeren van "qt-mt332dll bestand'.
Weet jij misschien hoe ik dit bestand kan installeren want het is wel een dll bestand.

Met vriendelijke groeten:thumb:

Heb jouw link aangeklikt en op de qt-mt332 dll bestand geklikt.
Kon het bestand niet direkt openen en heb hem eerst opgeslagen op de harddisk en toen proberen te openen maar dat ging niet want weet niet met welk programma te openen dus ben niet echt verder gekomen.
In iedergeval bedankt voor het mee denken.:thumb:

Een dll file kun je niet openen.
Zelf dacht ik dat die in de c:|windows\system32 map moet staan.
Dus daar heen kopieeren.

natuurlijk wel even een herstelpunt maken in windows xp voordat je dit doet.
Ik weet niet wat deze dll doet met je systeem.

update

Puppie ,heb het bestand qt-mt332 dll gekopieerd naar c:|windows\system32 en de wizzard opgestart.
Kreeg toen de volgende foutmelding dat ik bestand ' dmapi.dll 'bestand mist.
Deze heb ik ook gekopieerd naar c:|windows\system32 en de wizzard weer opgestart.
De wizzard wil bij het opstarten dan contact maken met internet en heb op allow geklikt bij mijn firewall ( zonealarm pro ) maar krijg dan de foutmelding dat het programma moet worden afgesloten en of ik een fouten rapport wil verzenden (wat ik gedaan heb) dus het gaat lekker hier.:(

dat is niet om vrolijk van te worden.:o

Puppie me is happy want je raadt het nooit!!!!!!!!!!!!!!
We hebben telefoon en internet.
Heb het call centrum weer eens gebeld en alle stappen gezegd die ik met jouw medewerking heb gedaan en nu komt de clou :
Je hebt op de schijf een install proggie die je ook kunt gebruiken ( stinstall5, zie begin topic van mij) waar je juiste gegevens moet invoeren en wat blijkt nu : het nummer van wat je moet invoeren bij je telefoonnummer was niet het nummer die in hun brief stond maar je moet de 0 van je kengetal vervangen door 31 (in mijn geval dus NIET 053......... maar 315........) en heb dus dat ingevoerd en het modem voor 10 seconden spanningsloos gedaan en joepie internet en telefoon:thumb:
Heel erg bedankt voor het meedenken enne zoels wij het zeggen hier uut enschede AJUUS.:D

das mooi om te lezen.
En veel plezier er mee.

Ajuus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan