Geen toegang D:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael17

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2009
Hallo,

Ik heb een PC met WIN VISTA x86.
beide IE + FF werken niet... ik heb internet toegang... NSLOOKUP + Trace + PING werken met succesvol resultaat, maar kan geen enkel internet pagina openen.

Heb toen in Programma's & onderdelen: FF verwijderd... maar na reboot blijft hij tot verbzing staan en als ik em wil verwijderen krijg ik de volgende fout:
"FOUT: 21"

weet iemand een oplossing of een BATCH script waarmee ik een force delete doe op de configuratie van FF in het Register... zodat die uit Programma's en ornderdelen geforceerd wordt.

Alvast bedankt,
Michael

hoeveel virusscanners heb je.
ik had avira en mc en toen werd de toegang tot het internet ook geblokeerd.
kijk dat even na en anders de pc winke;

Probleem!!!! Veranderd naar virus oplossing!!!!

Oké internet probleem opgelost, maar ik heb een erger probleem situatie... :eek:

Het blijkt zo te zijn dat ik nu nadat ik NIS (Norton Internet Security) eraf wilde gooien dat er een virus genaamd "TROJAN HORSE GENERIC 19 AKXX" is in de map van Symantec.:shocked:
om precies te zijn in de map van C:\Common Files\Symantec\Symantec Shared\
de virus is toen door AVG mijn andere scanner gevonden (nou twijfel ik of AVG ook geïnfecteerd is)... het blijkt niet alleen dus mijn NIS + Symantec te hebben aangetast maar ook nog een paar andere applicaties waaronder Mozilla FireFox ("ik heb toen mozilla Firefox opnieuw geïnstalleerd met werkend .exe maar er ontstonden 2 firefox programma's 1 werkend en 1 geïnfecteerd in mijn Conf.scherm --> Programma's en onderdelen").

Dus mijn nieuwe vraag is hoe krijg ik deze "TROJAN HORSE GENERIC 19 AKXX"
van mijn PC af :(

Hoop op een effectieve antwoord :thumb:
Michael17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan