Geen toegang meer tot data.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismael

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Ik heb een probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen:(.Ik probeer het zo duidelijk mogelijk te formuleren.

Een tijdje terug heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd omdat ik een virus had. Ik had eerst Home edition erop zitten maar heb er nu Professional op gezet. Maar heb al mijn data van Mijn documenten etc. uiteraard opgeslagen op de schijf. Nu zie ik de map staan met alles erin. dat heet My old Disk Structure met de datum erbij. Hij is 0Kb zogenaamd omdat ik geen rechten meer heb om het te openen. Als ik namelijk bij eigenschappen kijk zie ik wel dat er degelijk 3 gb aan bestanden in zitten. Maar omdat de pc opnieuw is geinstalleerd herkent geeft hij mijn account geen rachten om dat te kunnen openen. Er staat dan toegang geweigerd. Nu hoop ik dat iemand een manier weet om er toch in te kunnen komen bij mijn bestanden. Ik heb veel belangrijke data erop zitten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb geen idee om dat voor elkaar te krijgen en de rechten erop terug te zetten.:confused:

Open een willekeurige map, ga naar Extra, Maptopties, tabblad Weergave.
Vink de optie ''Eenvoudig delen van bestanden gebruiken'' uit.
Klik op Ok.

Rechtsklik op de map die je nu niet openen kunt, en klik op Eigenschappen. Ga dan naar het tabblad Beveiliging. Klik daar op de knop Geavanceerd.

Ga naar het tabblad Eigenaar.
Klik in het keuzevenster waar gebruikers en gebruikersgroepen van je pc staan op Administrators, en vink ook aan "Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen"

Druk op Ok.

Opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan