Geen toegang tot autorun.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baatje

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2012
Hallo,
Als ik mijn dvd probeer af te spelen (The Battle For Middle Earth 2) en hem te instaleren, krijg ik de melding dat ik van het besturingssysteem geen toegang krijg tot het autorun.exe bestand.
"Je krijgt van het besturingssysteem geen toegang tot het opgegeven bestand."
Dit bestand wordt bij het opstarten van de dvd automatisch geplaatst op de volgende lokatie:
C:\Users\Baatje\AppData\Local\Temp\AutoRun.exe

Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden??? Ik ben wanhopig!!

Hoi,
Welkom op Helpmij
Ga naar het aangegeven path/map, klik rechts op het bestand en kies "uitvoeren als administrator".
Aanvulling: Bij mapopties de verborgen bestanden laten weergeven.

Laatst bewerkt:
Als ik hem als administrator uitvoer gebeurt er niks. Maar dat bericht wordt dan ook niet weergegeven

Ik heb dit spel al eens eerder op dezelfde pc geïnstalleerd zonder problemen.

Heb het al vaak geprobeerd en cd ook schoongemaakt, maar niks helpt. Zelf heb ik het idee dat het meer aan mijn pc ligt dan aan de cd, als ik de bestanden van de cd op mijn pc zet geeft hij hetzelfde weer.

Om zeker te zijn dat het niet aan je pc ligt zou ik het eens uitproberen op een andere pc.

Op een andere pc is het me wel gelukt, het ligt dus duidelijk aan mijn pc.

Maak die tempmap eens leeg en probeer het dan nog eens.
Probeer anders het volgende, stop de dvd/cd er opnieuw in en klik dat auto-afspelen weg.
Ga in de verkenner naar de cd toe en klik op openen of verkennen zodat je alle bestanden op de cd kan zien.
Probeer daar het spel te starten/installeren door te dubbelklikken op autorun.exe indien aanwezig of installer.msi o.i.d.

Bedankt voor de tips, maar had ik allemaal al gedaan. Hielp helemaal niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan