Geen toegang tot e-mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xylof1

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2013
Berichten
13
Ik kan niet meer inloggen in mijn e-mail adres, en krijg deze melding:

Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt
Om jou�en alleen jou�weer toegang tot isvansteen@hotmail.com te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is.

Ik heb een ander e-mail adres aangemaakt en moest een vragenlijst invullen en krijg vervolgen deze mail terug:

Uw privacy is voor ons van groot belang
Onlangs hebben we meerdere verzoeken ontvangen om toegang tot isvansteen@hotmail.com te krijgen. Helaas is het niet gelukt om aan de hand van de verstrekte gegevens te controleren of u de eigenaar bent van het account. Microsoft neemt de veiligheid en privacy van onze klanten zeer serieus. We stellen alles in het werk om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Ons zorgvuldige account herstelproces is dan ook bedoeld om u te beschermen tegen eventuele schadelijke activiteiten.

Ik log altijd in via dezelfde pc dus daar kan het niet aan liggen en het komt zoiezo niet goed uit want ik ben aan het solliciteren.
weet iemand een oplossing voor dit probleem.
 
Hetgeen betekent misschien dat iemand anders heeft geprobeert om toegang te krijgen tot je account.
Het kan ook betekenen dat je de verzoeken om een alternatief e-mail adres op te geven hebt genegeert.

Ik weet het niet. Ik zal gewoon een ander e-mail adres aanmaken. Niet leuk, maar wel pragmatisch.
 
Ik heb al een ander e-mail adres aangemaakt maar ik wil toegang tot mijn eerste e-mail adres, en als dat echt niet meer gaat dan wil ik deze wissen. (ivb mails met wachtwoorden en pers. info)
 
Indien je geen toegang meer krijgt vrees ik dat dat NIET zal lukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan