geen toegang tot "E"?

• Onderwerp starter Onderwerp starter njgv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

njgv

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Draai win 98 SE.
Heb als fotobewerkingsprogramma "Ulead Photo explorer 7.0", geinstalleerd.
Mijn camera is aangesloten op een usb-poort.

Probleem: Als ik alleen foto's wil bekijken via Ulead, (de camera is dan niet aangesloten), krijg ik steeds een venster met de tekst: "Geen toegang tot E. Het app. is niet klaar".
Heeft iemand enig idee wat hiervan de reden is en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Groet,
Nico.

Nico,

Krijgt jouw camera als ie aangesloten is toevallig ook
de E- positie ?? Ik denk dat Ulead deze letter als laatste
onthoud en daarom met de melding komt dat hij niks kan vinden omdat de camera er niet aanhangt....

Probeer eens een ander drive letter te selecteren, en misschien moet je eerst de camera aankoppelen voor je van drive letter kunt veranderen in Ulead.

Suuk6,

Remy

Hoe wijzig ik die driveletter?
Toch blijft het vaag want het betreft hier reeds lang opgeslagen foto's.
Je zou deze zonder problemen moeten kunnen inzien, zonder dat de pc of programma naar een driveletter verwijst.
Voorheen kreeg ik die melding nooit.
Nico

Nico,

Kun je in het programma niet als in een soort verkenner scherm een andere drive kiezen, bijv. je c-schijf of diskette station of cd-rom ???

Waarschijnlijk wil het apparaat standaard gelijk foto's vanaf de camere (E:) lezen. Je kan dit waarschijnlijk wel wijzigen in de instellingen (vraag me niet waar, want ken het programma niet) van het programma. staan de fot's allen op de camera of ook op de HD van de pc?

Remy en NL special,

Ik denk dat wat NL stelt mogelijk klopt. Ik zou dus wat Remy al zei de drive letter moeten aanpassen.
Ik heb echter in het programma gezocht maar kan dit nergens vinden.
Hij doet het alleen met dit programma, dus daar ligt volgens mij ook de kern van het probleem.
Maar hoe wijzig ik het progje zodanig dat hij niet automatisch meer naar die camera zoekt?
Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan