Geen toegang tot hdd foto`s van een zieke man niet toegangekelijk help!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Hoi, ik heb hier een laptop staan van iemand wiens man ernstig ziek is... de foto`s van die man staan op deze laptop. Maar windows start vanaf de hdd niet verder dan 2 sec. windows7 opstartscherm. Veilig modus helpt ook niet veel hij komt dan niet verder dan crcdisk ofzoiets(zou ik wel effe kunnen nakijken) ik heb de eigenaars bevoegdheden over proberen te nemen met een andere hard disk met windows 7 er op, hij blijft zeggen windows niet toegangkelijk ik heb alles al geprobeerd gezocht op dit forummaar niets helpt, helpalsjeblieft! met vriendelijke groet en al vast bedankt django theeuwes

Opstarten met installtiedvd en kiezen voor opstartherstel.

Dan zal je eerst moeten kunnen opstarten!

Uiteraard bij opstartherstel instellen in Bios dat er opgestart wordt van DVDRom als 1 e opstartitem..

alvast bedankt ik ga nu proberen met dewindows schijf, ik kan in heelde harde schijfnietkomen (sorry voor mijn spatiegebruik detoets zit een beetje vast )

ik ben er trouwens net achter gekomen dat het waarschijnlijk geen windows 7 maar windows vista is die op de schijf van die laptop staat...ben nu wel verder gekomen in het opstartprobleem scherm, iik heb zo mijn vermoedes dat de schijf niet toegangkelijk is omdat er een beveiliging via windows op lokaal station C staat (windows syteem schijf, maar ook die fotos oop staan, want via een 2de harde schijf in die laptop (met een andere windows ) kom ik wel in de D schijf van de laptop harde schijf,\Dus voor de duidelijkheid: ik heb een toshiba harde schijf bij de acer laptop(laptop die niet opstart, altans de schijf niet) gezet. Hij start de windows van de 2de harde schijf de windows wel op, dan staat bij deze computer de schijf D van de acer schijf WEL en de c schijf NIET (windows) maar de eigenaar van die laptop heeft alle fotos op de C systeem schijf gezet en geen backups gemaakt.... ik zou het echt fijn vinden als ik hier iets aan zou kunnen doen, handig met computers ben ik wel... Echt super bedankt!!!

download ubuntu (maakt niet uit welke distro) brand het op een cd. start daar van af op en klik op try ubuntu.
dan foto's kopieren daarna kan je windows wel weer werkend krijgen.

ik probeer het ff;) maakt het uit of je 32 of 64 bitts hebt? ubuntu 11.03 goed?
thanks

bestaat er een ubuntu die te branden is op een cd van 750 mb max?

super BEDANKT! het is gelukt, die man en vrouw zullen super blij zijn! hartelijk bedankt !

yourewelkom nu kun je tenminste rustig werken om de laptop zelf werkend te krijgen. zonder bang te zijn dat je het erger maakt(mocht je dat nog van plan zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan