Geen toegang tot map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Generation Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
337
Hallo,

Ik heb een probleem (logisch anders was ik hier niet:p)
Ik heb een map met allemaal gedownloade films, sinds een tijdje kan ik sommige niet meer openen. Mischien dat ik wat heb veranderd in de settings maar ik zou echt niet weten wat.

Ik krijg de volgende foutmelding:

U hebt momenteel geen toegang tot deze map.
Klik op doorgaan als u permanent toegang to deze map wilt krijgen.

[doorgaan] [Annuleren]

Doorgaan is met admin icoontje
Ik kies doorgaan krijg ik het volgende:

U Hebt geen toegang to deze map.
Gebruik het tabblad beveiliging als u toegang to deze map wilt krijgen.
[Sluiten]

Het rare is dus dat ik de enige gebruiker ben en dus ook de admin.
Ik heb zelf mijn windows gedaan enzo.
Het gaat hier om Windows ultimate 64 Bit.

films die er later in de map zijn bijgekomen kan ik wel kijken, dus ik neem aan dat ik met die settings verkeerd heb gedaan, dus als iemand weet hoe ze moeten staan heel graag.
 
Hoi,
die filmbestanden die niet opengaan e/o toegang wordt geweigerd hebben die eerst onder een ander besturingssysteem e/o account gestaan?
Oplossing: maak jezelf eigenaar v.d. map.
Hoe dat moet kun je hier lezen #3
Of download ultimate-windows-tweaker-for-windows-7-vista unzip het bestand en klik op de UTW.exe het bestand installeert zich niet op de pc (het kan zijn dat je een melding van je firewall krijgt,klik dan op toestaan) vink onder Additional Tweaks: Show "Take Ownership" aan,herstart je pc en in je contextmenu (als je op een bestand/map rechtsklikt) staat de nu optie "Take Ownership". Maak vooraf een systeemherstelpunt als je ook verder tweaks wilt toepassen.Dat kun je ook door het programma zelf laten doen door linksonder in het venster te kiezen voor "Create Checkpoint"
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan