Geen toegang tot MapleStory

Status
Niet open voor verdere reacties.

GimmeMoer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Hoi

Ik heb op mn computer maplestory gedownload maar nu doet ie het niet meer, er staat dan:
"Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item."

Maar ik zit dan op de beheerder en voor andere spellen heb ik wel toestemming, en eerst kon ik het ook gewoon spelen.

Weten jullie er miss raad mee?

Oh nee, MapleStory, dat speelde ik vroeger ook, vreselijk spel.
Maargoed /ontopic:

Draai je toevallig windows Vista? Zo ja, rechtermuis op het icoontje van het spel -> uitvoeren als -> administrator.

geen toegangswijzinging

hallo,
ik heb hetzelfde probleem maar ik heb geen vista en wat jij zei werkt niet weet je misschien wat ik nu moet doen ?
alvast bedankt

Nouja, ten eerste zou ik je willen aanraden om Maplestory opnieuw te installeren.
Werkt dat niet, dan je pc eens opnieuw aanzetten.

Als dat niet helpt, dan kan je een ticket maken bij de helpdesk op de Maplestory site, dan heb je binnen een paar dagen antwoord, en zij weten meer van het spel dan ik.

geen toegang

ok thanks installere heb ik al gedaan en opnieuw opstarte werkt ook niet ik zal es contact opneme met de makers :D

Weet je zeker dat het op jouw computer staat en niet toevallig op een externe harde schijf die niet ingeplugd is of iets dergelijks?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan