geen toegang tot mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Hoi,

na een crash...kan ik mijn documenten niet meer openen..

Ik ben de enigste gebruiker op mijn computer, dus gebruiker is ook de beheerder. Na een crash, werkt alles behalve wanneer ik mijn documenten wil openen, krijg ik geen toegang.
Ik heb geprobeerd met ctrl-alt del bij het aanmelden pagina, administrator en geen wachtwoord maar het werkt niet.:confused: Wat kan ik doen?:(

Alvast bedankt

Espoir007
 
Hoi,

Ik ben op de link geweest en de pagina uitgeprint maat nu : ik kan niet doen wat ze vragen want wanneer ik op mijn document gaat en rechtsklik krijg ik een tabblad met Doel-Algemeen-Delen dus geen beveiliging tabblad....
Wat kan ik dan anders doen ?

Groetjes

Espoir007
 
Mapopties, tabblad weergave en dan eenvoudig delen van bestanden gebruiken uitvinken
 
Hoi,

Het werkt ook niet.Ik kan zelf windows verkenner niet openen.
Volgens heb ik niet goed uitgelegd: Waneer ik op mijn document (map) klik, krijg ik de melding van Windows Verkenner: C:\document and settings\gebruiker\mijn document is niet toegankelijk. Toegang is geweigerd.
Ik ben aangemeld als gebruiker (beheerder).
 
Je moet als administrator ingelogd zijn. In XP home dien je dan in veilige modus op te starten en bij XP Pro moet je bij het inlogscherm ctrl-alt-del-del drukken
 
Ik wil graag in de veilige modus opnieuw starten ...maar de vorige keer is het slecht afgelopen. Mijn pc startte niet meer op. Ik hoef toch alleen op F8 te druk tijdens het opstarten? Of moet ik via uitvoeren-msconfig-...???

Espoir007
 
Ik ben vergeten iets toe te voegen. IK had geprobeerd om in de veilige modus opnieuw te starten met F8 te drukken maar ik krijg dan het keuze tusssen: floppy, cd-rom- h...en nog iets...dus geen keuze om in de veilige modus te starten.

Wat doe ik hier weer verkeerd...!!!

espoir007
 
Probeer op een iets later moment F8 in te drukken (of wellicht eerder) met F8 kom je echt in de veilige modus (je hebt XP HOME begrijp ik hierui)
 
Hoi Mario,

ik heb geprobeerd iets eerder en iets later maar ik krijg altijd dezelfde melding:
Boot device
Keuze tussen: floppy, cd-rom, h..., Lan
keuze exit F4, of doorgaan....
Is er iets verkeerd ingesteld in de boot ?
Wanneer ik op Del (tijdens het opstarten) druk, krijg ik de Boot, nog iets.. toch ??? Kan ik daar misschien iets veranderen???
Bedankt

Espoir 007
 
Als je dan kiest voor doorgaan en daarna weer op F8 drukt wat gebeurt er dan?
 
Nog wat gevonden.

l.slaats. zei:
jean42

Heb je het ook al eens geprobeerd met msconfig?

Start > Uitvoeren > msconfig > Tabblad Boot.ini > /Safeboot aanvinken (Minimal) > OK > Opnieuw opstarten.

Als je door deze methode wel in de veilige modus kan komen, denk er dan aan om /Safeboot weer uit te vinken en je pc hierna weer op te starten als je klaar bent!

Komt uit dit topic:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=239786
 
Hoi,

Ik dacht al" ik heb geen antwoord gekregen hoe komt dat ? "Ik had geen mail gekregen om te vertellen dat ik een antwoord had !!! Gek

Verder door boot.ini aan te vinken de vorige keer, kon ik niet meer opstarten.
Elke keer vroeg de pc : wilt u veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheid, veilige modus met opdrachtpromp, of windows opstarten zoals de laatste keer of gewoon windows opstarten .Toen deed hij niks behalve elke keer daar stoppen. Dus eerlijk is eerlijk ik durf het niet meer aan te vinken want de vorige keer heb ik hem moeten wegbrengen. Ze hebben toen een programmetje (Boot MSDOS 6.22) gemaakt om hem weer aan de gang te krijgen. Heb je toevallig een andere oplossing? :eek:

Ik hoor het nog wel. Alvast bedankt

Espoir007
 
Verder heb ik dan geen oplossing. Als F8 niet werkt en je durft niet je boot.ini aan te passen houdt het voor mij qua oplossingen eerst op
 
Hoi,

Ten eerste heb ik mijn pc weer weggebracht. Ze hebben mijn documenten terug gezet. Hoe, via administrator, en nog iets. Verder het blijkt dat er een fout zit in mijn besturingssysteem, boot.ini, want het is voor mij onmogelijk in de veilige modus op te starten. Misschien wordt deze probleem verholpen wanneer ik Xp opnieuw instaleren. :evil: dus ik moet eerste een backup maken en dan opnieuw installeren.
Toch hartelijk bedankt voor de moeite.

Groetjes

Espoir007
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan