Geen toegang tot server

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tia

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Sinds kort kan ik geen programma's meer upgraden. Iedere keer krijg ik een foutmelding dat het programma het toegang krijgt tot de server. Sommige programma's krijgen helemaal geen toegang meer. Internet werkt verder prima.

Ik heb firewall uitgeschakeld maar dat hielp niet. Zou het aan MC Afee kunnen liggen?

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Bij voorbaat dank voor jullie help!

Is je firewall van Mcfee actief ?
Die kun je aanpassen, zodat je progamma's alsnog toestemming krijgen tot de betreffende servers.
Hiermee zal het opgelost zijn.
Je kunt ook de firewall van Mcfee tijdelijk uitschakelen, weet je gelijk of het daaraan ligt.

Dat heb ik gedaan, maar het wilde niet baten. Ik heb de programma's ook volledig toegang gegeven maar dat hielp ook niet.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik nog meer moet doen...

Nou, hier ben ik weer...

Heb alles gedaan zoals gezegd maar alweer zonder resultaat, hij geeft aan dat er niks aan de hand is. Ook McAfee is volledig verwijderd, firewall uitgeschakeld maar niks...

Alles wat internet op gaat, kan niet upgraden of gegevens halen/versturen, downloaden kan (via programma's) ook niet. Misschien een of andere netwerk instelling? Ik heb wel gekeken maar heb echt geen flauw idee wat er verkeerd kan zijn.

Probeer eens een systeemherstel.
Terugzetten naar een datum dat het wel werkte.

Sorry voor mijn late reactie, ben even weg geweest.

Systeemherstel heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan