gertjanvink
Banned
- Lid geworden
- 13 aug 2002
hallo, ik heb verschillende pc's via router en switch met adsl verbonden en netwerk, adsl werkt overal perfect, lan games ook, ik kan ook op de windows 98 se pc komen, maar met bijvoorbeeld de win 98 se pc kan ik niet op die hdisk van xp komen, omdat ik dan geen toegang heb, ik kan ook niet met win xp op win 2000 hdisk komen of andersomgekeerd, hoe kan ik dan toegang krijgen,....
ow jahdeze computers zijn allemaal van mij, dus ik zou het liefst willen zorgen dat ik volledige toegang heb zonder dat gedoe met die wachtwoorden enzo., hoe kan ik dat makkelijk doen dat ik in win xp en 2000 kan komen.
en ik heb 100mbps netwerk kaarten erinzitten, maar het versturen als ik dat probeer naar win 98 duurt zo vreselijk lang, waar kan dat aan liggen, en kan ik daar nog wat aan veranderen...
MVG Gertjan Vink
ow jahdeze computers zijn allemaal van mij, dus ik zou het liefst willen zorgen dat ik volledige toegang heb zonder dat gedoe met die wachtwoorden enzo., hoe kan ik dat makkelijk doen dat ik in win xp en 2000 kan komen.
en ik heb 100mbps netwerk kaarten erinzitten, maar het versturen als ik dat probeer naar win 98 duurt zo vreselijk lang, waar kan dat aan liggen, en kan ik daar nog wat aan veranderen...
MVG Gertjan Vink