Ik begrijp je verwarring, maar duidelijk is dat het probleem ligt in je account.
ben ik met je eens. het bestand dat ik wil openen heeft rechten nodig om te kunnen openen. met een administratie accoutn gaat dat niet dus...? >> andere acount maken? en zo ja hoe en welke?
voor de duidelijkheid: een administroraccount heeft alle rechten, andere accounts zoals een gastaccount weer niet...
logisch als gast dat je minder rechten hebt. logisch dat je als administratei meer rechten hebt. maar volledig? nee niet waar. ik krijg het bestand toch niet ge-opend? heb toegangs rechten ervoor nodig. volgens je vorige post's haf je het over groeplidmaatschap van de administratie gebruiker... zie hier staan dat de standaardgebruiker alle rechten heeft en de administrator rechten die mogelijk wachtwoord nodig moeten hebben. dit laaste staat aangevinkt en kan niet worden veranderd. (kan wel aan vinken, maar onthoud de instelling niet. zal morgen ff proberen misschien via veilige modus?)
Tenslotte zou ik dit willen voorstellen:
Reparatie-installatie Windows 7
ik krijg het idee dat je 2 dingen door elkaar haalt.
ik heb een schone instalatie, hoe kan nu iets spontaan direct erna fouten bevatten in het gebruikers profiel? ja ok het kan.... maar wel heel sterk. alles funcioneert verders.
heb echt 100% geen virus,spam of malware. ben een evaren pc gebruiker maar weet van win 7 weinig af, weet wel wat ik doe en hoe enz... maar ik vermoed dat jij denkt dat ik een virus o.i.d. hebt.
Sorry voor me reactie erop, en het langer maak dan het is, maar het is een irritant probleem en zie het niet zo zitten om bepaalde dingen uit te voeren die niet de 100% zekerheid geven. ik wil eerst onderzoeken of het overeenkomt met het probleem wat ik heb. vind geen logica in je uitleg. (niet verkeerd bedoeld)
Zit toch te denken dat ik iets moet doen met die instelling te laten bewaren in de groeplidmaatschap zoals je omschrijft. hier zit toch denk ik de fout? waarom onthoud hij niks?????? (zoals ik net typte, ik ga morgen ff proberen via veilige modus) edit resultaat hierna. w.v.