geen top precessors maar wat is beter....

Status
Niet open voor verdere reacties.

riddi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
mijn oude hp computer is stuk hp pavilion met volgende processor: intel dual core inside e2200 (2,2ghz bussnelheid 800mhz

nou heb ik een dell gsx520 computer gehad windows 7 enzo opgezet...
maar de processor is een intel(R) pentuim(R) D CPU 2,80ghz

mocht de dell ook een volledig dual core zijn dan is het logisch dattie beter is maar heb er niet zo;n verstand van

mijn vraag is dus welke processor is beter en mocht die van de hp beter zijn is het dan ook mogelijk die in mijn dell te plaatsen

mvg,
richard

Laatst bewerkt:
Volgens mij is die 2,80 GHz beter, omdat het allebei twee processors zijn met totaal 2,2 en 2,8 GHz. Maar ik heb hier niet zo gek veel verstand van want met processors moet je natuurlijk met meerdere dingen rekening houden dus misschien kan iemand anders ook even antwoord geven?

volgens mij si die dell 2,8ghz een Intel Celeron D
volgens mij is dat anders denk ik...ik wacht op nog een reactie voor zekerheid

Dus kwa prestaties is de e2200 beter sneller enzo ? dus jij raadt mij aan om die erin te doen ipv de 2,80

Average CPU Mark van de e2200 is 50procent hoger maar veel minder samples.... maar staat indd in de top 5

Laatst bewerkt:
de ander processor werkt zowiezo niet pc gaat niet aan dan, maar heb oude processor er weer in gedaan de 2,8ghz maar nou draait mijn ventilator constant op volle toeren :S iemand ?

dat komt dan omdat je moederbord die niet ondersteund, en omdat je ventilator zo hard draait kanliggen aan:

1. aan dat je cooler te dicht op je processor zit
2. je coller te ver van je processor zit
3. de coolpasta niet goed meer is omdat die er om een of andere reden niet meer of zit of te veel.

zoiets moet je ook nooit doen zonder ervaring of een ervaren persoon erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan