geen tv beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
ik heb net mijn pc weer terug van reparatie, en ben alles aan het instellen van media center, maar nu heb ik geen beeld voor tv. Ik krijg alleen maar grijs beeld. (sneeuwbeeld :p)

alles is verder wel goed geinstalleerd, wie kan mij helpen?

alvast bedankt :)
 
Heb je de zenders wel ingesteld? en op PAL gezet? loop alle instellingen nog eens na, enne, zonder coax, doetie 't ook niet.
 
het heeft altijd gewerkt bij mij en heb het net weer klaargemaakt nadat ik het teruggekregen heb.

alle instellingen zoals ik het altijd heb gehad...gaat gewoon via tv kabel...

Maar wat bedoel je met PAL?
 
PAL, zijn het aantal lijnen, i.t.t NTSC, voor amerika, b.v. maare, dan zou je wel beeld hebben, meestal, maar in grijs, soms heb je die instelling, in een TV kaart.

Maar als je sneeuw hebt, en je zoekt met de kanalenkiezer, vind je dan niets? staat de ingang dan ook op TV?
 
waarschijnlijk is het probleem al gevonden, het is nog even afwachten, de splitter van kabels voor tv is stuk hoorde ik net van mijn vader.

dus dan werkt het ook niet ;) jullie horen nog van mij
 
ik heb er een nieuwe splitter tussen gedaan, maar het probleem is dus nog niet opgelost.. waar kan ik eventueel nog de drivers vinden van:

PCTV 300i PAL Stereo DVB-T Capture Device

dit gebruik ik om tv te kijken

ik heb wel eens vna die instellingen gehoord, maar waar kan ik die vinden en/of aanpassen??
 
Dat is toch een mediacenter uitvoering?
Welke software zat er dan bij?

Ik heb hier alleen Vision, en kun je alles in stellen bij gereedschap.
 
waarschijnlijk zat er iets fout in het software ofzo...ik had PCTV verwijderd uit apparaatbeheer en opnieuw opgestart, daarna was het opnieuw geinstalleerd en het was opgelost, toen had ik beeld.

maar toch bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan