Geen tv out op me tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniempje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Hey ik heb een video kaart met tv out maar ik heb geen tv out op me tv. weet iemand of je dat ook anders kan doen?

hoi,

Als je een tv out hebt op de grafische kaart zit hier meestal een SVHS of een composite video uitgang op.
(een rond stekkertje met 4 pinnetjes = svhs en een cinch stekker = composite video)
Je hebt op de tv geen TV out nodig maar een scart ingang. zo'n brede stekker met ik meen 21 pinnetjes.
Hier kan je een stekker voor kopen waarop je een kabel kan aansluiten welke op de grafische kaart past.

Kan je wat specifieker zijn met je probleem? Ik begrijp dat je op je videokaart een TV Out hebt en op je TV geen TV Out. Dat is overigens vreemd want de meeste tv's hebben wel een tv out om een videorecorder o.i.d. op aan te sluiten. Wat wil je precies daarmee? Wil je tv kijken op je computer? Of wil je filmpjes van je computer op je TV zien? De meeste Videokaarten hebben een TV in en sommige ook een TV Out. De meeste computers die uitgerust zijn met zo'n kaart, worden gebruikt om TV te kijken. D.w.z. dat er dan een kabel van de tv achterin gestoken moet worden voor het signaal. Met een speciaal programma dat daar voor bedoeld is, kan dan gewoon TV worden gekeken. Ik hoor wel waar de schoen wringt.

Groetjes
Peter
Lelystad

owkey ik snap em al, ff een kabeltje kopen en probleem opgelost.
dankjewel hoor.

Graag gedaan. Ook leuk om eens iemand geholpen te hebben. Meestal ben ik ook degene met de vragen. Ben tenslotte ook nog 'junior member'. Hahahaha

Peter
Lelystad

Oh nee, nou zie ik ineens dat ik gewoon 'Member' ben. Hahahahahha, ben opgeklommen. Grappig he? Zo wordt ik toch nog eens wat in 't leven.

Peter
"Member", Lelystad

Geplaatst door LelyTekkel
Oh nee, nou zie ik ineens dat ik gewoon 'Member' ben. Hahahahahha, ben opgeklommen. Grappig he? Zo wordt ik toch nog eens wat in 't leven.

Peter
"Member", Lelystad

:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan