geen update meer mogelijk bij Norton 2004...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob vb

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
:8-0:

Hallo iedereen,

Als ik een update van Norton 2004 wil maken, zegt ie dat ik verbinding moet maken met internet, er schijnt dus geen verbinding gemaakt te kunnen worden met Norton!
Ik heb gewoon internet verbinding dus daar ligt het niet aan, verder heb ik al mijn instellingen nagekeken en die kloppen als een bus. Norton is geldig tot 2005 dus daar ligt het ook al niet aan, (ik heb me alleen nog niet geregistreerd maar dat kon volgens de info ook later).

Bovenstaande is ontstaan bij het verwijderen van de eerder geinstalleerde service pack 2, kan het hier evt. mee te maken hebben?
Wie kan mij vertellen hoe ik dit op kan lossen want ik ben totaal niet meer beveiligd. Ik heb norton ook al een keer opnieuw erop gezet maar dat helpt ook niet.

Alvast bedankt voor de moeite, groet Rob.

geen update..

Hallo Saldos,

Ik ben in die sites geweest die jij opgegeven hebt en na veel omwegen heb ik toch een update kunnen maken (vraag me niet hoe), en de foutmelding waar jij naar vroeg heb ik bijgevoegd. Ik snap nog steeds niet waarom ik Norton niet op een normale manier kan laten updaten.

Raymond Bos uit het bericht hierboven vertelde dat ik m'n firewall uit moest zetten maar naar mijn weten staan er voorde rest geen meer aan. Zie ik dan soms iets over het hoofd. Kan er nog een firewall aan staan waar ikzelf geen weet van heb? Zo ja waar vind ik die dan? Ik hoorde ook dat als je service pack 2 op de com hebt gehad en hem daarna hebt verwijderd , er instellingen op je com achter kunnen blijven waar je last van blijft houden....is dat zo? Nou ..veel vragen dus weer.. bedankt alvast voor het antwoorden, Groet Rob.

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 32
Hallo rob vb,
Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en kon je daarom niet antoowrden op je vraag, maar Raymond Bos heeft je de link al gepost en daarin staat als eerst dat je liveupdate opnieuw moet installeren.
Meestal werkt deze oplossing wel. Maar het beste is om liveupdate dan eerst even te verwijderen van configuratiescherm-software en daarna liveupdate van Norton opnieuw installeren.

Groetjes

als een trein.

Hallo saldos en raymond bos ik kom nu zelf terug van vakantie, en ik ben er weer ingedoken.
Ik heb een nieuw LiveUpdate geinstaleerd en HIJ DOET HET WEER . (****a)
Bedankt voor jullie oplossingen .(ik denk dat er meer mensen er gemak van hebben.)

groeten rob vb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan