geen update's NOD32 meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
zoals de vraag het al zegt

krijgen een paar vrienden van mij geen update's van NOD32 meer, sinds het begin van het jaar wat is het probleem? probleem van hun of van NOD32 en wie heeft die problemen nog meer?

ben er achter gekomen dat het nu gaat om een computer of 10

mvg,

Veel mensen hebben dit probleem momenteel!

NOD32.nl zegt het volgende in zijn support systeem. http://helpdesk.nod32.nl/kb_article.php?ref=9926-OGJZ-5183

------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag (Tue, 8th Jan 2008 )
Windows geeft aan dat mijn NOD32 verouderd is maar ik kan niet updaten. NOD32 zegt dat de huidige versie "up to date is". Wat nu?

Antwoord
Inderdaad, er is een tijdelijk probleem met de update servers waardoor sommige gebruikers niet kunnen updaten.

Dit probleem is bekend en er word aan gewerkt. Op het moment is er nog geen oplossing ter beschikking.

Probeer af en toe op: Update nu te klikken om te proberen of het werkt
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Waarschijnlijk een fout gemaakt toen ze alle servers omgezet hebben naar 3.0? Denk ik. Updatebestanden zjin compleet anders.

Laatst bewerkt:
Nog een melding van NOD32 Nederland:

"Door enige overbelasting op de update servers van ESET kan het gebeuren dat uw NOD32 niet zo gemakkelijk kan updaten als normaal. Wij willen u vragen de "Update nu" knop herhaaldelijk te blijven indrukken totdat uw NOD32 zal updaten naar de nieuwste definities. Indien dit niet spoedig het geval is, laat ons dit zsm weten, dan maken wij een licentie voor je in orde van 2 maanden, zodat je wat langer gratis van NOD32 gebruik kunt maken voor de ondervonden hinder."

wat is de laatste nummer en datum van de virus definitie van Nod ?

de mijne is van 8-1-2007

gek, 10 minuten nadat ik dit bovenstaande schreef update nod32 op 2786 dd 12 januari, en vanmiddag stond ie nog op 8 jan nr 2772

wie heeft dit ook ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan