geen usb herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisshop

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
op de computer staat windows98Se. Er zit een losse kaart in, die via een flatcable is verbonden met het moederbord. Op die kaart zitten twee usb-aansluitingen en een ps2-aansluiting.
De muis werkte altijd goed. Nu sluit ik een camera aan op de usb en er gebeurt niets.
In apparatenbeheer staan ook geen usbpoorten vermeld. Computer open gedaan, stekkertjes gecontroleerd, weer terug. Nu deed ook de muis het niet meer.Kan liggen aan de kaart of aan de kabel, neem ik aan. Een van beiden zal kapot zijn.
Is er een andere mogelijkheid om aan usbpoorten te komen, misschien via een kaart op een pcislot aan te sluiten?

De mogelijk is er wel, ik neem alleen wel aan dat je dan drivers moet instaleren voor de pci kaart, normaal als je die koopt zitten de drivers erbij op cd of flop maar bij jouw niet??

Weet je een merk van die kaart, dan kunnen we zoeken namelijk voor je?
Vreemd dat Windows die kaart niet zelf zit als een nieuwe hardware, ook al zou hij hem dan niet herkennen maar hij zou hem wel moeten zien.

ik wil alleen maar weten:bestaat er een pci-insteekkaart om een usbaansluiting te krijgen.
Ik vermoed namelijk dat de bestaande kaart of kabel kapot is. Dan ziet windows de kaart ook niet

Dat bestaat zeker, je zult naar de winkel moeten lopen en daar om vragen, kosten weet ik niet. Maar ze zijn er wel hoor.

bij elke goede pc-boer koop je een usb -pci kaart
voor rond de 20 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan