Geen van mijn spellen werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

HilbertStam

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Hallo,

zoals de titel al zegt, geen van mijn spellen werkt. Ik een prima game computer en ik kan alle spellen op goede kwaliteit spelen todat ze opeens poef stoppen. Bij MW3 krijg ik bijvoorbeeld MW3MP.exe is gestopt met werken. Bij de meeste andere games krijg ik gewoon * [game naam]... is gestopt met werken *. Iemand Tips?

Grt. Hilbert

Mijn eerste gedachte: warmte ontwikkeling. Bekijk even de temperaturen van je grafische kaart / processor / etc. terwijl je speelt.
twee: zijn je drivers up to date / in goede werkende staat? Anders eventueel eens updaten
drie: defecte grafische kaart / werkgeheugen. Dit is natuurlijk altijd een optie

dus je kunt de game wel starten, maar dan stoppen ze na een tijdje?
als dat het geval is dan zou het inderdaad je videokaart kunnen zijn die kapot is.
even onder systheem configuratie kijken, of anders even in je windows logboeken kijken
naar welke error meldingen daar staan weergegeven. te hoge temperatuur kan ook, je
kunt even een gratis programmatje installen zoals Aida64 of iets dergelijks,

succes,
leon

Valt je computer ook uit?
Zo ja Is er iets niet goed met je airflow

Het is gewoon te warm om dikke games te spelen. PC vindt dat niet echt leuk. (hitte)

Bij Dead Island frituur ik mijn videokaart op dit moment.

Heel soms blue screent hij wel eens een keer. hij heeft 2 fans en in de winter heb ik hetzelfde dus het ligt niet aan de hitte lijkt mij

als je af en toe een blue screen krijgt dan is er echt iets serieus mis!!
je moet echt even in je logboeken kijken want daarin kun je precies zien wat
die crashes veroorzaakt. en nogmaals, blue screen, echt ernstig!!

goed dat je zegt dat t niet de hitte is want met deze belachelijke hitte golf kan
mening pc-tje het niet meer aan. Toch kun je nog wel gewoon zware games spelen
hoor Mavaros, als je maar genoeg koeling hebt. Speel zelf gewoon door met de
zwaarste games zonder dat mijn pc noemenswaardig heter wordt. ok, mijn 3
sickle flow 120" fans draaien dan wel wat harder, maar dat is ok.

leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan