Ik heb een probleem om mijn PC met Pinnacle Showcenter te verbinden via een UTP kabel.
Situatie:
* Windows XP sp2
* Panda IS 2008
* Welk Lynksys WRT54GL
* DHCP enabled
* Mijn PC wired aangesloten op router
* Pinnacle Showcenter 250 waarop in een vast IP adres heb ingesteld binnen bereik DHCP
Wanneer ik op de Showcenter kies voor Wireless kan ik verbinding krijgen met Win Mediaplayer11 op mijn PC. Ik geef er echter de voorkeur aan om mijn PC via een UTP kabel te benaderen. Ik sluit vervolgens een UTP kabel aan op Showcenter en Linksys router maar vervolgens krijg ik nooit verbinding tussenShowcenter en PC
. Ergens reageert mijn router in deze situatie dus anders dan bij een draadloze verbinding. (In beide bovenstaande gevallen heb ik Panda uitgezet, dit ter info. Dit wordt ook nog een aparte vraag ben ik bang
)
Moet ik wat veranderen in mijn instellingen van de router? Alle hulp is welkom.
Groet Marc
Situatie:
* Windows XP sp2
* Panda IS 2008
* Welk Lynksys WRT54GL
* DHCP enabled
* Mijn PC wired aangesloten op router
* Pinnacle Showcenter 250 waarop in een vast IP adres heb ingesteld binnen bereik DHCP
Wanneer ik op de Showcenter kies voor Wireless kan ik verbinding krijgen met Win Mediaplayer11 op mijn PC. Ik geef er echter de voorkeur aan om mijn PC via een UTP kabel te benaderen. Ik sluit vervolgens een UTP kabel aan op Showcenter en Linksys router maar vervolgens krijg ik nooit verbinding tussenShowcenter en PC

Moet ik wat veranderen in mijn instellingen van de router? Alle hulp is welkom.
Groet Marc