Geen veilige verbinding draadloos sitecom 300N Wireless Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

Een week geleden hebben we een router gekocht: sitecom 300N. Nu is het zo dat we wel verbinding krijgen met internet maar de verbinding op onbeveiligd blijft staan. Wie kan ons vertellen hoe we deze router goed kunnen instellen en we ook inderdaad de melding krijgen dat de verbinding veilig is.

laat maar is al geregeld weet iemand misschien hoe je deze vraag kunt beëindigen??????

rechts onder aan de pagina, status van vraag Opgelost

beveiliging

laat maar is al geregeld weet iemand misschien hoe je deze vraag kunt beëindigen??????

en toch zou ik graag willen weten hoe dat zou moeten gebeuren,want ook ik heb het zelfde probleem met een sitecom router.
verder geeft de laptop aan dat er verbinding is met het internet maar toch ktijg ik de boodschap deze pagina kan niet worden weergeven.
was terug gegaan met de router naar de mediamarkt maar de sevice daar is ver beneden peil,en ook nog een onbeschofte balie medewerker die volgens mij ook niet wist hoe het probleem te moeten oplossen

Bij de router zit een cd. Deze moet je installeren voor het gebruik van de router. Volg de beschrijving die bij de router zit. Sluit je router aan en ga met je computer naar de site sitecom.com dan kom je in een menu en daar kan je alles aangeven wat betreft de instellingen van de router. Je moet dit via internet doen. Jammer genoeg is dit niet al te simpel. Heb er zelf een paar uur over gedaan eer dat ik de instellingen had zoals ik ze wilde hebben. Ik kreeg de router niet op beveiligd netwerk. Dat heeft veel tijd gekost. Doe alles wel nauwgezet volgen anders blijf je bezig.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan