geen verbinding bij aanzetten laptop, na "opnieuw opstarten" wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

corneetje

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Hallo,

ik heb een probleem met mijn verbinding/ netwerkkaart. Wanneer ik mijn laptop aanzet (Acer Aspire 7720G met Vista) dan heb ik standaard geen verbinding met internet. wanneer ik mijn laptop dan via vista via de functie "opnieuw opstarten" opstart dan doet ie het wel.

Ik heb gekeken naar mijn netwerkkaart als ie het niet doet en dan werkt alles blijkbaar goed maar wanneer ik naar netwerken zoek doet ie niets.

Ik heb diverse forums nagekeken en niemand met dit probleem ook Dkt. Google laat me in de steek wie kan me helpen?

Ik heb in mijn laptop een Intel(R) pro/wireless 3945abg netwerk connection kaart zitten

Corne

zelfde probleem

ik heb net hetzelfde probleem , ook Acer Laptop met Vista Premium, router is van Belkin
wordt ook opgelost door de voeding van de router even uit te trekken, is sneller dan laptop opnieuw opstarten
werk met 2 andere pc's (XP PRO)waarvan één bedraad (geen problemen) en één draadloos (af en toe problemen)

vista opnieuw geinstalleerd en voila hij doet het weer. misschien omslachtig maar ja

opgelost ?

hallo, moest het probleem zich na de installatie alsnog voordoen kan je het misschien oplossen door in de routerinstellingen de lease-time van de dhcp-server op 1 uur te zetten ipv op oneindig. Bij mij hielp het in elk geval.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan