Geen verbinding Exeem lite.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Beste mensen

Ik heb Exeem lite geinstalleerd, maar ik krijg geen verbinding. De poort staat wel aangevinkt als open in de firewall. Ben ik noch iets anders vergeten om verbinding te krijgen?

Gaarne uw reactie.

Groetjes Jan.

Heb je ook eventuele poorten in je modem/router open gezet ?

En heb je de allernieuwste versie? ik heb met kazaa het zelfde gehad, na een update deed ie het weer. Ook sp 2 kan hier een rol in spelen!

geen verbinding exeem lite

Heb een latere versie van exeem lite geinstalleerd, maar krijg noch geen verbinding. Kun je me uitleggen hoe ik de pooren in de modem open? Eigenlijk nooit geweten dat je die ook moet openen. Een router heb ik niet.

Groetjes Jan.

Voor exeem lite waren een aantal fixes uitgebracht (waaronder 1 om verbinding te krijgen), maar die kan ik niet meer terug vinden... Als je nu op de website van exeem lite kijkt staat er dat (de normale) exeem de spyware uit hun programma hebben gehaald (www.exlite.net). Ik denk dat exeem lite dus geen nieuwere versies gaat uitbrengen...
Dus misschien kun je exeem 0.21 proberen want daar zitten de fixes in verwerkt.
Let er wel effe op dat je tijdens het installeren het vinkje weg haalt bij de toolbar, of je moet een extra toolbar niet erg vinden...
Hopelijk krijg je dan wel verbinding...

Succes!

Gr Pam

Ik had gedaan wat je voorstelde, en de nieuwste versie gedownload. Ik kreeg noch steeds geen verbinding, dat was gisteren. Vandaag startte ik hem weer op en wat denk je; ik kreeg in een keer verbinding zonder dat ik iets anders gedaan of veranderd had. Een andere vraag van jullie was of ik Norton had maar ik heb Panda antivirus die werkt bij mij naar tevredenheid, ik ben niet zo kapot van Norton die graaft zo diep in je systeem. Bedankt voor de moeite die jullie hebben gedaan.

Groetjes Jan

Ligt waarschijnlijk aan eXeem zelf. Las net dit bericht:

eXeem overbelast door populariteit

De 'opvolger' van Suprnova.org, BitTorrent-client eXeem is overbelast. eXeem is dusdanig populair, dat de peer-2-peer-software inmiddels al meer dan een miljoen keer gedownload is. Het gevolg is echter wel, dat hierdoor het netwerk zo nu en dan buiten werking is. De makers van eXeem komen binnenkort met een nieuwe versie. 0.22 zou de netwerkproblemen moeten oplossen.

eXeem kwam online toen de enorm populaire BitTorrent-service Suprnova uit de lucht werd gehaald. Zonder succes feitelijk, want de 'overbelasting' van zijn opvolger bewijst dat gebruikers zich weinig aantrekken van het sluiten van sites. Zij stappen simpelweg over naar een nieuwe dienst. Bron: hccmagazine.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan