geen verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

prissie

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
7
hallo,

ik had altijd verbinding met de router sitecom 160 en telfort internet..
maar nu heb ik 1 pc geformatteerd en daar zat draadloze internet op en nu krijg ik de router met geen mogelijkheid aan de praat:shocked:

wie weet een oplossing voor mij?!:(
 
De router zal het best nog wel doen, je moet de drivers van de pc opnieuw installeren
 
Kijk voor de zekerheid toch eens in apparaatbeheer of daar geen gele uitroep tekens staan.
 
nee alleen bij de geluidskaart.. maar daar kan dat tog nix mee te maken hebben?
 
wil dat zeggen dat je het wireless icoontje kunt zien, rechts onder? (pc met die golfkes bij)
Kijk eens of je in je network connections je "wireless network adapter" kunt terugvinden.

Misschien heb je idd wel je wireless netwerk kaart aan de praat op e PC, maar kun je de verbinding met de router niet maken omdat je het wachtwoord niet meer weet.
Heb je WEP of WPA security geconfigureerd op uw wireless verbinding?
 
ik kan alle draadloze verbindings wel zien
maar de mijne staat er niet tussen..

sorry ik ben een leek op dat gebied...
 
ik heb hem nu inmiddels zover dat ik wel draadloze verbinding heb maar geen internet kan openen:(
 
Als dat het geval is, is er een probleem op de router.
Probeer eerst eens deze uit te zetten en terug op te starten.
Als het internet dan nog niet lukt, moet je in de configuratie van de router gaan. Dat kan door via een internet browser te surfen naar 192.168.1.1 (of iets dergelijks). Kijk daar eens of je je account en paswoord (gekregen van uw internet provider) terug kunt ingeven. Meestal kun je op die routers ook een test doen of het op de router goed is.
 
ik heb er ff een bijlage bij gedaan van ip config miskien dat u daar wijzer van word
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 40
is al opgelost.. router was kapot.. nieuwe gehaald en hij doet ut weer:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan