Geen verbinding met adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Er kom een vrien hier en die heeft een laptop bij een aspire 1360 die heeft altijd gewerkt op internet draadloos bij telenet, maar die heeft veel problemen, ik wil die laptop in orde stellen , ik zelf heb adsl, als ik de kabel inplug dan krijg ik ook geen verbinden, maar ik weet neit hoe ik het moet instellen, gaat dat hier met die laptop en kan mij iemand helpen, wat moet ik juist doen om die aan het draaien te krijgen

Hoi,
Heb jij thuis ook draadloos....
Zo ja dan kun je daar mee verbinding maken.
Zo nee..gebruik jij thuis een router en ga je van daaruit met een utp kabel naar de laptop?
Is het besturing systeem XP of Vista of.......

Hallo puppiew ik heb nu de kabel rechtstreeks ingeplug, maar ik kan ook draadloos gaan maar ik weet , mijn netwerk is beveiligd, de laptop van mijn vrien heeft xp, heel graag uw hulp, en liever draadloos, puppie ik heb mijn draaloos netwerk gevonden , maar hoe stel ik die beveilingheid even uit zodat ik daar op kan, nu vraagd hij de netwerk sleutel, ik heb de netwerk sleutel ingegeven en ik heb dan even verbinding, maar ik kan internet pagina niet weer geven , na enige tijd verbreekt hij internet, als ik dan op herstellen druk dan wil hij het ip adres vernieuwen, dan krijg ik de boodschap , het probleem kan niet woren opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid, Het ip adres vernieuwen, neem contact op met e beheerder van dit net werkk, ik heb even verbinding, hij zegt beperkte op geen verbindingsmogelijkheid wireliss G nootbook adapter, en kan pagina niet weer geven

Laatst bewerkt:
je weet zeker dat je de juiste key ingeeft.
Als je dit ingeeft dan zou de verbinding normaal moeten blijven bestaan.

sorry pupiew ikmoet even dringen weg, laat maar iets weten, ik roep terug op, alvast bedankt, puppiew nu heb ik draadlose verdinding uitstekend, maar nu krijg de explorer niet open, nog eens uw hulp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan