Geen verbinding met bepaalde site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je een foutmelding in de vorm van een http error of krijg je de site half te zien o.i.d.?
Postt in het laatste geval eens een schermafbeelding..
Welke browser gebruik je btw?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Internet Explorer

Dit krijg ik te zien

dcsqyo.jpg

Kijk eens of de tips uit dit artikel je kunnen helpen.;)

Ben hier geen kei in, blijf al steken bij Invoegtoepassingen beheren

En welke versie ik heb van IE?

Versie Internet Explorer checken doe je door [ALT & x] toetscombinatie → Over Internet Explorer

Ik krijg dit te zien, maar gebruik ik die dan ook? Sorry hoor, maar ik ben echt een leek....

35bv6le.jpg

Je gebruikt dan idd Internet Explorer 10

Krijg nog steeds geen verbinding met die ene site.....

Heb je hulp nodig met het uitvoeren van de tips?

Ja, ik begrijp dit niet:

Internet Explorer 10 is ontworpen voor gebruik zonder invoegtoepassingen en speelt HTML5- en veel Adobe Flash Player-video's af zonder dat daarvoor een afzonderlijke invoegtoepassing hoeft te worden geïnstalleerd. Invoegtoepassingen en werkbalken werken alleen in Internet Explorer voor het bureaublad. Als u een pagina waarvoor invoegtoepassingen nodig zijn wilt weergeven in Internet Explorer, veeg dan omlaag of klik met de rechtermuisknop om de adresbalk weer te geven, tik of klik op de knop Hulpmiddelen voor pagina’s en tik of klik vervolgens op de optie Op het bureaublad weergeven.

U kunt de lijst met invoegtoepassingen die voor Internet Explorer voor het bureaublad kunnen worden gebruikt, weergeven, inschakelen en uitschakelen. Invoegtoepassingen die u kunt beheren, zijn onder andere browser helper-objecten, ActiveX-besturingselementen, werkbalkuitbreidingen, Verkenner-balken, browserextensies, zoekmachines, Accelerators en instellingen voor Traceerbeveiliging.

Laatst bewerkt door een moderator:
je kunt een Internet Explorer pictogram hebben die weergegeven staat op het bureaublad en in Start → Alle Programma's.
Invoegtoepassingen volgens MS werken alleen in IE op het bureaublad....

Dat bedoel ik, hoe krijg ik het pictogram op mijn bureaublad?

Ga met de rechtermuisknop (rmk) op Internet Explorer staan & houd de rmk ingedrukt. Sleep nu IE naar het bureaublad & kies Hier snelkoppeling maken.

Laatst bewerkt:
Hij staat nu op mijn desktop. Wat moet ik nu doen?

Als u een pagina waarvoor invoegtoepassingen nodig zijn wilt weergeven in Internet Explorer, veeg dan omlaag of klik met de rechtermuisknop om de adresbalk weer te geven, tik of klik op de knop Hulpmiddelen voor pagina’s en tik of klik vervolgens op de optie Op het bureaublad weergeven.:o

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik nu weer op [Alt-x] → Invoegtoepassingen beheren. Je ziet nu alle invoegtoepassingen.
Rechtsonderin zie je een knop Uitschakelen.

Klik nu weer op [Alt-x] → Invoegtoepassingen beheren. Je ziet nu alle invoegtoepassingen.
Rechtsonderin zie je een knop Uitschakelen.

:thumb: HET IS GELUKT, KAN OP DE SITE KOMEN :thumb::d:thumb:

BEDANKT!!!!!!!!!!!! :thumb::thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Graag gedaan :cool:
Klik dan ff op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk in je vraagposting;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan