Geen verbinding met bepaalde site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je een foutmelding in de vorm van een http error of krijg je de site half te zien o.i.d.?
Postt in het laatste geval eens een schermafbeelding..
Welke browser gebruik je btw?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Internet Explorer

Dit krijg ik te zien

dcsqyo.jpg

Kijk eens of de tips uit dit artikel je kunnen helpen.;)

Ben hier geen kei in, blijf al steken bij Invoegtoepassingen beheren

En welke versie ik heb van IE?

Versie Internet Explorer checken doe je door [ALT & x] toetscombinatie → Over Internet Explorer

Ik krijg dit te zien, maar gebruik ik die dan ook? Sorry hoor, maar ik ben echt een leek....

35bv6le.jpg

Je gebruikt dan idd Internet Explorer 10

Krijg nog steeds geen verbinding met die ene site.....

Heb je hulp nodig met het uitvoeren van de tips?

Ja, ik begrijp dit niet:

Internet Explorer 10 is ontworpen voor gebruik zonder invoegtoepassingen en speelt HTML5- en veel Adobe Flash Player-video's af zonder dat daarvoor een afzonderlijke invoegtoepassing hoeft te worden geïnstalleerd. Invoegtoepassingen en werkbalken werken alleen in Internet Explorer voor het bureaublad. Als u een pagina waarvoor invoegtoepassingen nodig zijn wilt weergeven in Internet Explorer, veeg dan omlaag of klik met de rechtermuisknop om de adresbalk weer te geven, tik of klik op de knop Hulpmiddelen voor pagina’s en tik of klik vervolgens op de optie Op het bureaublad weergeven.

U kunt de lijst met invoegtoepassingen die voor Internet Explorer voor het bureaublad kunnen worden gebruikt, weergeven, inschakelen en uitschakelen. Invoegtoepassingen die u kunt beheren, zijn onder andere browser helper-objecten, ActiveX-besturingselementen, werkbalkuitbreidingen, Verkenner-balken, browserextensies, zoekmachines, Accelerators en instellingen voor Traceerbeveiliging.

Laatst bewerkt door een moderator: