Geen verbinding met beveligd netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

will177

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Hallo, als ik verbinding wil maken met mijn Speedtouch modem, dan ie geen verbinding maken, WPA code ingevoerd en verbinding maken, maar op de een of andere manier wil dat niet, onbeveiligde netwerken pikt ie zo op en maakt dan volledige verbinding. Ik snap het niet meer

Vista? Ik heb dit probleem nu al meerdere keren meegemaakt. Enige oplossing is de draadloze netwerkkaart helemaal verwijderen van het systeem bij Hardwarebeheer. Zorg ervoor dat alle stuurprogramma's van het systeem verwijderd zijn. Daarna de computer opnieuw opstarten en de netwerkkaart opnieuw laten installeren.
Andere optie is misschien om geen WPA maar WEP beveiliging te gebruiken.

Erbicom heeft idd gelijk, heb het ook gehad. Had eerst XP, geen problemen.
De problemen kwamen allemaal met Vista...

Nou dan is dit wat nieuws zeker? Ik heb het probleem met XP Pro.:confused:

Xp Pro? Een oplossing is misschien de draadloze netwerkkaart helemaal verwijderen van het systeem bij Hardwarebeheer. Zorg ervoor dat alle stuurprogramma's van het systeem verwijderd zijn. Daarna de computer opnieuw opstarten en de netwerkkaart opnieuw laten installeren.
Andere optie is misschien om geen WPA maar WEP beveiliging te gebruiken.

Het is al klaar, hij draait weer als een zonnetje, ik heb de netwerkkaart van het systeem verwijderd en alles weer opnieuw ge-installeerd. Thnx:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan